Gå til innhold

BMW E60 LCI Kosmetiske mods?


Larsensmekk
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann. Har lyst å modifisere utseende på min nye e60, har allerede kjøpt inn sota nyrer, skal sote alle vinduer og baklykter pluss sideblinkere. Også kjøpt inn led angel eyes. 
 

Men lurte på om noen har noe forslag til annet man kan gjøre?

Til info, original Msport ut og innvendig, msport understell (så mer enn lav nok). 
 

Gjerne legg ved bilder😃

Legger ved bilder av hvordan der ser ut helt stock idag😃

IMG_7462.jpeg

IMG_7463.jpeg

IMG_7461.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, E.C. skrev:

Går alltid an å prøve andre hjul/spacere. M5-look speil. Få vekk hengerfestet.

Ja har sett litt på JR11 felger, enten sort eller bronse. Ikke helt bestemt meg på 19'' eller 20'' på de heller.
Hvordan er det med å få godkjent spacere i vognkort, veit du det?

Har i planen å få inn noen M5-speil, hengerfestet blir stående. Ja det er ikke så fint, men hvis jeg kjører foran en som er lam i bakhodet så er det greit at han knuser hengefestet og sin egen bil, enn at jeg plutselig for en ny passasjer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japan Racing er litt typiske "ungdomsfelger", man velger selvklart selv hva man liker, men de fleste foretrekker nå originale hjul som det finnes en hel del av på bruktmarkedet. Det bør i alle fall være fullt mulig å oppdrive noen fine originalhjul i 19" uten å blakke seg. Spacer med TuV og totalt innpress tilsvarende det i vognkort bør være mulig å få godkjent. 

Hengerfeste hjelper nok lite ved påkjørsel bakfra. Alt over 5 km/t vil nesten uansett knuse bakfangeren din. Det er bjelka som tar unna der, som hengerfestet ditt sitter i. Å ettermontere svingbart kan jo være en ålreit mod om du først ønsker å dra noe etter bilen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, E.C. skrev:

Japan Racing er litt typiske "ungdomsfelger", man velger selvklart selv hva man liker, men de fleste foretrekker nå originale hjul som det finnes en hel del av på bruktmarkedet. Det bør i alle fall være fullt mulig å oppdrive noen fine originalhjul i 19" uten å blakke seg. Spacer med TuV og totalt innpress tilsvarende det i vognkort bør være mulig å få godkjent. 

Hengerfeste hjelper nok lite ved påkjørsel bakfra. Alt over 5 km/t vil nesten uansett knuse bakfangeren din. Det er bjelka som tar unna der, som hengerfestet ditt sitter i. Å ettermontere svingbart kan jo være en ålreit mod om du først ønsker å dra noe etter bilen din.

Hehe, ja er nok litt ungdomsfelger, men nå er jeg heldigvis og ganske ung fortsatt. 

Den er god, takker for info :)

Hm, ja sant nok. er avtagbart det hengerfeste, eller svingbart. Husker ikke hva han forrige eieren sa. Han hadde hvert fall fått det ettermontert hos Bilia eller Bavaria for drøyt 25.000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bruk HT spyler på japan racing, blir vannblåsing av lakk😅.Spøk til revolver, mye mulig det har blitt bedre de senere årene, men sånne type felger vil aldri slå originale eller fra kjente leverandører som BBS.  Nyprisen på ett sett med JP felger er omtrent det samme som en ny BMW felg koster originalt. Man får det man betaler for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tennbrikket skrev:

Ikke bruk HT spyler på japan racing, blir vannblåsing av lakk😅.Spøk til revolver, mye mulig det har blitt bedre de senere årene, men sånne type felger vil aldri slå originale eller fra kjente leverandører som BBS.  Nyprisen på ett sett med JP felger er omtrent det samme som en ny BMW felg koster originalt. Man får det man betaler for. 

Ja jeg veit. Har en mondeo 08' med noen uorginale felger jeg kjøpte til den, elendig kvalitet og rister som en masasje stol selv med kvalitetsdekk fra continental :(

Men har tenkt og sett endel på originale M5 felger, de synes jeg egentlig ser utrolig fine ut, men nesten ingen pene av de på finn.no hvert fall ikke i svart, har ikke så lyst på lyse felger. Synes bilen får et så "standard" kjedelig preg, vil ha litt mafia vibe over bilen 😂 får sota bilen 5% hele veien rundt fra b stolpe og 50% på frontruter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Larsensmekk skrev:

Ja jeg veit. Har en mondeo 08' med noen uorginale felger jeg kjøpte til den, elendig kvalitet og rister som en masasje stol selv med kvalitetsdekk fra continental :(

Men har tenkt og sett endel på originale M5 felger, de synes jeg egentlig ser utrolig fine ut, men nesten ingen pene av de på finn.no hvert fall ikke i svart, har ikke så lyst på lyse felger. Synes bilen får et så "standard" kjedelig preg, vil ha litt mafia vibe over bilen 😂 får sota bilen 5% hele veien rundt fra b stolpe og 50% på frontruter

Uten at jeg skal trekke for mye av min subjektive mening inn her, så syns jeg nesten absolutt alt av e60 er sånn du beskriver hva du ønsker. Det er jo blitt ett sjeldent syn å se en med pene originale lyse felger uten biltema soting. Uansett så syns jeg det er viktig å gå for hva enn du ønsker, det blir ikke bedre enn hva man ønsker selv. Det er trossalt en hobby for mange, og en hobby er kun morsomt hvis man liker hva man gjør det til.

Personlig syns jeg style 135 er pene, style 128 og style 167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers behold den som bildene over viser. Ikke gjør noe som helst med lyktene, de er noe av det fineste lykter BMW har laget. 
Side blinklys så går du får F10/F11 lys. 

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, tennbrikket skrev:

Uten at jeg skal trekke for mye av min subjektive mening inn her, så syns jeg nesten absolutt alt av e60 er sånn du beskriver hva du ønsker. Det er jo blitt ett sjeldent syn å se en med pene originale lyse felger uten biltema soting. Uansett så syns jeg det er viktig å gå for hva enn du ønsker, det blir ikke bedre enn hva man ønsker selv. Det er trossalt en hobby for mange, og en hobby er kun morsomt hvis man liker hva man gjør det til.

Personlig syns jeg style 135 er pene, style 128 og style 167

Sant nok det ja, begynner å bli endel av de. Men er ikke mange LCI facelift med dette, og hvert fall ikke 523i. Per nå tror jeg det ligger 1-3 stk ute på finn av denne årgangen og motoren. I tillegg er det ingen av de som har den samme unike historikken og km standen jeg sitter med :)
Men ja, er mange E60 med den mafia looken dessverre, men ser jo nesten skumle ut alle mann haha. 

Skal ta en titt på de felgene, takk :)

 

Men hovedpoenget er jo som du sier, man skal like hobbyen sin, og det er jo nettopp dette det er 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Reef89 skrev:

Ellers behold den som bildene over viser. Ikke gjør noe som helst med lyktene, de er noe av det fineste lykter BMW har laget. 
Side blinklys så går du får F10/F11 lys. 

Har egentlig ikke tenkt å gjøre noe med lyktene, de er som du sier de peneste bmw har laget :) Har bare kjøpt inn LED Angel eyes pærer til de, da pæra på ene sia er gåen.

 

Side blinklys fra f10? Hvordan funker det?

Over på noe helt annet, men ser du skriver du at du har en F01 750i. Hvordan er denne? Har sett litt på samme, bare i L utgaven. Men leser endel har problemer med motoren de har satt i denne og andre modeller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...