Gå til innhold

Hva er din største "Gikk på en smell"-opplevelse når det kommer til bilhold?


 Share

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Werther skrev:

 

 

8 timer siden, Werther skrev:

 

Hadde inntrykk av at E61en og E53en var store smeller, men jommen hadde du flere på lager ja.

 

 

Hadde en Granada 2,3 manuell, og etter en solid sladd på våt asfalt ut av et kryss hørte jeg et ordentlig spetakkel bak meg. Stoppet og gikk ut, og tror du ikke Biltema-jekken hadde forsvunnet gjennom 

Søk opp "shattereds andre e46, lynet" her inne, det var problembil :P

 

Edit; vet ikke hva som skjedde men siteringa ble fucka.  

Endret av Shattered
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt dere har meg i tankene her ,for jeg grøsser enda og som @RemyNG sier angående den berømte PLINGEN ,ja den sitter enda 😅

Fun facten er at jeg møtte bilen på onsdag med det største hengerlasset jeg har sett på lenge og da tenkte jeg følgende ,i ettermiddag blir Plingshow til middag for ny eier ..

Ser bare for meg der girene ligger igjen på grusen 😅

Nei fy pokker sier jeg …

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Kjøpte 205 GTI usett (I know) med beskjed frå selger om at den trengte eit lakkstrøk. Det skulle vise seg at det rustholken eegentlig trengte var metall å legge lakken på.

2. Kjøpte SAAB 9-5 Estate annonsert "i god stand" som etter knappe 3 mnd fekk påvist motorskade. Foreslo å dekke 50% kvar sidan eg meinte det ikkje var godt for forhandler å vite om feilen utan å åpne motoren, men dei nekta. Etter eit vedtak i forbrukertvistutvalget som selgar avviste gjekk saken vidare til ein ganske underholdande runde i tingretten der undertegnede, som saksøkt, vann saken. Bilen er den dag idag kjent under navnet "Karsvogna" med motor bygd av "P-A" i Sverige.

3. Selde ein bra 88 325iX Touring manuell med km.stand på 197.000km for 50.000,- i 2012. Big mistake.

Endret av KMT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...