Bjerknez Skrevet Onsdag kl. 13:49 Forfatter Share Skrevet Onsdag kl. 13:49 Vi er nok bare forskjellige. Jeg er nok ikke en som biter meg så lett fast i det gamle og kjente. Jeg liker å utforske nye ting. Når det kommer til elbil så var det en ren befrielse hvor smooth det var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ove67 Skrevet Onsdag kl. 14:48 Share Skrevet Onsdag kl. 14:48 (endret) 1 hour ago, Haug530D said: Har ikke det problemet med min 8 trinns sportsutomat i 530D, men jeg merker meg gjerne at andre står igjen når jeg er over krysset, nå er ikke 530D kjappeste av Bmw sine Diesel biler heller, der er 535/550D noe kjappere, men kassa oppleves iallefall veldig kjapp og det er heller ikke feil at ECU er optimert så 300ish hester vs 245 orginalt hjelper også en del på. Det der husker jeg godt jeg reagerte på da jeg gikk fra 525i (192 hk) til 525d (211 hk) - jeg var vant med selvpustende, store bensinmotorer at de skjøt fart med en gang jeg trykket pedalen ned. Men med 525d kom den f**** turbolag'en og gav problemer når jeg skulle smette inn i rundkjøringen før han andre kom. Endret Onsdag kl. 14:49 av Ove67 uglefossen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet i går, 14:28 Forfatter Share Skrevet i går, 14:28 Hvor mange nøkler blir egentlig i4 M50 levert med? Og hvor mange nøkkelkort? hva koster evt. en ekstra nøkkel av begge typer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet i går, 15:11 Share Skrevet i går, 15:11 41 minutes ago, Bjerknez said: Hvor mange nøkler blir egentlig i4 M50 levert med? Og hvor mange nøkkelkort? hva koster evt. en ekstra nøkkel av begge typer? Ny nøkkel til min X1 kostet i November 2022 4500kr. Kan ikke tenke meg det har blitt billigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet i går, 15:16 Forfatter Share Skrevet i går, 15:16 4 minutter siden, mr.pingu skrev: Ny nøkkel til min X1 kostet i November 2022 4500kr. Kan ikke tenke meg det har blitt billigere Ok. Da tenker jeg det kan være greit å bruke nøkkelforsikringen evt. 1000 kr. I egenandel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet i går, 17:21 Share Skrevet i går, 17:21 i4 blir levert med to nøkler og ett nøkkelkort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet i går, 17:22 Share Skrevet i går, 17:22 2 timer siden, Bjerknez skrev: Hvor mange nøkler blir egentlig i4 M50 levert med? Og hvor mange nøkkelkort? hva koster evt. en ekstra nøkkel av begge typer? 2 nøkler, 1 nøkkelkort og du kan ha digital nøkkel på mobil om mobilen støtter dette, ( bruker selv iPhone ). Oppdatert liste over støttede mobiler bør være tilgjengelig på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 23 timer siden Forfatter Share Skrevet 23 timer siden Okay, takk for svar regner med det er keyless pluss, slik at man slipper å dra frem telefonen og holde forran dør etc samt legge den på spesielle plasser i bilen? jeg testet denmlig det samme på en Volvo EX30 og synes velmikke systemet var HELT idiotsikkert og sømløst. Ofte måtte man gå bort fra bilen og tilbake igjen flere ganger for at den skulle låse seg opp etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet 12 timer siden Share Skrevet 12 timer siden Jeg åpner ved å legge mobil ved håndtak for å åpne/låse og for å starte plasseres den på lade platen. Mulig dette har endret seg på nyere modeller.. Evenol reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 12 timer siden Forfatter Share Skrevet 12 timer siden 1 minutt siden, Kjennern skrev: Jeg åpner ved å legge mobil ved håndtak for å åpne/låse og for å starte plasseres den på lade platen. Mulig dette har endret seg på nyere modeller.. Har ikke dette blitt forbedret med "keyless pluss" ved at man bare kan ha telefonen med seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet 12 timer siden Share Skrevet 12 timer siden i4 (eller "eldre" G-serie med Service Pack 18 (SP18) som i4 er en del av) har bare "Digital Key" og ikke "Digital Key Plus". Forskjellen er at man på førstnevnte må legge telefon inntil dørhåndtak og plassere telefonen i trådløs lading, mens på sistnevnte holder det at man er i nærheten for å låse opp og oppbevare telefonen i kupéen for motorstart. Det er biler med SP21 som har mulighet for Digital Key Plus (iX, iX1, iX2, G70, G60 etc.). fupsaker, Evenol, uglefossen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 11 timer siden Forfatter Share Skrevet 11 timer siden 5 minutter siden, Saltkjelen skrev: i4 (eller "eldre" G-serie med Service Pack 18 (SP18) som i4 er en del av) har bare "Digital Key" og ikke "Digital Key Plus". Forskjellen er at man på førstnevnte må legge telefon inntil dørhåndtak og plassere telefonen i trådløs lading, mens på sistnevnte holder det at man er i nærheten for å låse opp og oppbevare telefonen i kupéen for motorstart. Det er biler med SP21 som har mulighet for Digital Key Plus (iX, iX1, iX2, G70, G60 etc.). Ahh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå