Lars S Skrevet Lørdag kl. 09:52 Share Skrevet Lørdag kl. 09:52 11 timer siden, Bjerknez skrev: Kjørte en tur til Svinesund i dag etter jobb. Fra jobben til jeg parkerte på Svinesund hadde jeg kjørt 39km. og temperaturen var mellom -1 og +3 grader. Forbruket havnet på 21.3kwh/100km og snitthastigheten var 73.4km/t. Jeg kjlrer da på 18" vinterhjul Det betyr i mitt hode at ut fra disse tallene hadde jeg kommet ca. 38 mil på en fullading. Det er ganske nøyaktig det jeg har forutsett hele tiden ut fra tester jeg har lest etc. på sommeren bytter jeg jo til 20" hjul som trekker mer strøm, men har da fordelen med høyere temperaturer. Det går vel kanskje litt opp i opp? Forbruket vil nok gå ned på lengre turer, så 45 mil bør være mulig sommer som vinter. Disse 20» hjulene i 245 / 255 bredde ruller ganske lett, så ikke noe forskjell å prate om der. Kan med fordel gå opp 10% på lufttrykk ifht anbefalt da den ruller lettere og blir litt fastere også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå