viggo E34 Skrevet Februar 27 Forfatter Skrevet Februar 27 Fikk omsider tid for bytte av egr-kjøler på 540d Screen_Recording_20250227_215115_Chrome.mp4 Artig detalj fra Strandveien Auto. Godt å fått bytta Har jo en plan om å bytte olje og filter på automat til våren/sommeren, kjøpte jo inn service kit for lenge siden. Ble bytta på sorte 520d sist sommer, så får ta en runde på min og. Kanskje også bytte olje på overføringskasse å diff, har jo rulle 120k km nå så greit å ta det snart Ellers skal den grå 520d få seg no nye raklestag å en service nå snart. Otis, fupsaker, BimmerFan! og 2 andre reagerte på dette 5
viggo E34 Skrevet Mars 13 Forfatter Skrevet Mars 13 Kjapp utvendig vask her om dagen, blir fort grisete nå selvom det er relativt tørt pga alt strøsand å salt å drit. Ble bilder før tørk, men det får gå. fupsaker, CHNilsen, sveigis og 10 andre reagerte på dette 13
viggo E34 Skrevet Lørdag kl. 08:16 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 08:16 Takk for det, veldig godt fornøyd med denne. fikk pakke fra koed og skruvat her om dagen, raklestag, bærearmer med foringer og panser dempere til den grå 520n, dette bytta guttungen i går. Fikk og ny EGR ventil til den sorte. Dårlig med bilder fra guttungen 🙈 men ble mye bedre å kjøre uten klunkelyder å rakling, nå blir vel det neste sommerdekk og evt Casterstag med foringer. Har en liten vibrering, men kan være balansering eller drit i felgene. Må vel få fatt på no sommerdekk, evt får den mine om jeg får på nye på 540n. Ellers bytta jeg EGR ventil på datra sin sorte 520d i går. Egentlig grei skuring, ny montert, slætta feilkoder og prøvekjørt, nå lever livedata her og 🤩 følte og den bli kvikkere og bedre å kjøre enn tidligere, mulig placebo effekt. Men greit å slippe motorlampe å. Ble lite bilder men det får gå. CHNilsen, HakonLimseth, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6
sveigis Skrevet Lørdag kl. 09:49 Skrevet Lørdag kl. 09:49 De barna våres er heldige som har fedre som kan hjelpe til 😅😅 Uansett bra arbeid du utfører her og ikke minst en viktig jobb . Gøy å se etterkommerne kjører Bmw her og . Dusy reagerte på dette 1
viggo E34 Skrevet Lørdag kl. 18:19 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 18:19 6 minutter siden, Olaandref skrev: 🍾🍾 Blir gang gjenn nå 😉 håper vi blir tatt inn fra permitering fortløpende nå 🤩
Olaandref Skrevet Lørdag kl. 18:22 Skrevet Lørdag kl. 18:22 2 minutter siden, viggo E34 skrev: Blir gang gjenn nå 😉 håper vi blir tatt inn fra permitering fortløpende nå 🤩 Det der må bli bra ja 👌👌
viggo E34 Skrevet Lørdag kl. 19:17 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 19:17 9 timer siden, sveigis skrev: De barna våres er heldige som har fedre som kan hjelpe til 😅😅 Uansett bra arbeid du utfører her og ikke minst en viktig jobb . Gøy å se etterkommerne kjører Bmw her og . Det må no være på stell så man iallefall har gjort sitt og føler de ferdes trygt i trygge redskaper 😊
viggo E34 Skrevet Lørdag kl. 19:18 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 19:18 55 minutter siden, Olaandref skrev: Det der må bli bra ja 👌👌 Har trua på det, oppgradere å få brujt riggen til det den var laga for 👌🏼💪🏼
Olaandref Skrevet Lørdag kl. 19:19 Skrevet Lørdag kl. 19:19 Akkurat nå, viggo E34 skrev: Har trua på det, oppgradere å få brujt riggen til det den var laga for 👌🏼💪🏼 Håper de søker litt folk og, da slenger jeg inn en søknad 🙂
viggo E34 Skrevet Lørdag kl. 21:50 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 21:50 2 timer siden, Olaandref skrev: Håper de søker litt folk og, da slenger jeg inn en søknad 🙂 Vi må ha masse folk, så her kan det fort være muligheter ja 😉
Olaandref Skrevet Lørdag kl. 22:42 Skrevet Lørdag kl. 22:42 51 minutter siden, viggo E34 skrev: Vi må ha masse folk, så her kan det fort være muligheter ja 😉 Meget bra 👌😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå