viggo E34 Skrevet Onsdag kl. 21:04 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 21:04 Ble en god runde tlc på g31 idag, invendig shine å skinnpleie. Støvsuging og vask av innsteg og fothus, seter interiør generelt osv. Glemte såklart å ta bilder før jeg begynte, men det var mildt sagt på tide, pukk å drit å lort etter vinteren🙈 etter rens og behanding av seter og dører ble det utvendig vask, så her har vi hatt den store bilvaske dagen. Guttungen var også innom og vaska over sin før svigersønn kom opp vasket sin Hadde jo 2års jubile 24.mars, å må si disse 2 årene med denne har vært en fryd 🤩 sveigis, Saltkjelen, KireS og 7 andre reagerte på dette 9 1
Olaandref Skrevet Onsdag kl. 21:29 Skrevet Onsdag kl. 21:29 Jeg fikk tatt min utvendig i dag, men har noen timer med innvendig arbeid og før den er ok, den ser mildt sagt nitrist ut, singel og grus, mat fra unger i baksetet, og generelt rusk og rask som blir glemt. Men det hjalp veldig på samvittigheten å få tatt den utvendig 🙂 viggo E34 reagerte på dette 1
viggo E34 Skrevet Onsdag kl. 21:52 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 21:52 22 minutter siden, Olaandref skrev: Jeg fikk tatt min utvendig i dag, men har noen timer med innvendig arbeid og før den er ok, den ser mildt sagt nitrist ut, singel og grus, mat fra unger i baksetet, og generelt rusk og rask som blir glemt. Men det hjalp veldig på samvittigheten å få tatt den utvendig 🙂 Ja, det hjelper godt på bare å få tatt en runde utvendig. Men var deilig å få bort rusk å rask etter mat å grus å drit, å ikke minst innsteg og runst pakninger å slikt på innsiden å under dører å alle stolper osv, å ikke den deilige lukta av nybehandla seter å vask av både interiør og utvendig
Olaandref Skrevet Onsdag kl. 21:58 Skrevet Onsdag kl. 21:58 Helt klart, ser frem til å få tatt en skinnrens og få bort gammel moro, det gjør noe med trivselen 🙂 Flott interiør du har 👌👌
viggo E34 Skrevet Onsdag kl. 22:22 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 22:22 Ble litt dårlige bilder i halvmørkey men det får våge seg😅 Olaandref reagerte på dette 1
viggo E34 Skrevet i går, 07:18 Forfatter Skrevet i går, 07:18 (endret) Ikke lenge det holder seg rent i disse dager, enten regner det eller så støver det😅 heldigvis har di bynt så smått å feie/koste veiene etter salting å drit👌🏼 Svingte ungene på skolen å en liten runde rundt forbi Så var den møkkete gjenn... Var litt fristet til å få på sommerhjul, har egentlig bært fysen siste 3ukene da har vært bar vei, men værmeldinga sier regn og noe kaldere å fare for sludd og snø ei uke fam i tid, så må vell vente litt Endret i går, 07:19 av viggo E34 fupsaker og StigJ reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå