*MrB* Skrevet i går, 13:13 Share Skrevet i går, 13:13 Bruker alltid app og samlebestilling ja. Pluss ønskelister, da prisene kan variere fra dag til dag der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet 7 timer siden Share Skrevet 7 timer siden bmw e39 har egne viskere som ofte er veldig dyre, tror jeg har betale 600-800kr for et par i norge. mens sist jeg handlet fra autodoc var det vell 200-300kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet 6 timer siden Share Skrevet 6 timer siden Sist jeg handlet til E39 (ikke så lenge siden) fikk jeg fortsatt tak i bare gummien. Det var billig hos BMW. Hele viskeren er dyr ja. Edit: Ser det finnes fortsatt. E.C. og Ingvaldsen reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet 5 timer siden Share Skrevet 5 timer siden Bra du sa det, for det var faktisk planen å prøve på mine gamle Bosch-viskere, la igjen et par sist jeg byttet. Da kan jeg prøve å bytte gummi uten å risikere å ødelegge det eneste paret jeg har på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet 5 timer siden Share Skrevet 5 timer siden når det gjelder e39 så har den helt ubrukelige viskere på vinterstid, du må manuelt dra ut å inn mekanismen vær gang før kjøring når det er minusgrader for at den skal ta hele ruta. må vell gå på endag å bygge om til e60 armer så man for skikkelige viskerblad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJens Skrevet 19 minutter siden Share Skrevet 19 minutter siden Brukt Bosch viskera frå autodoc, nesten gratis. Hadde vel eit sett som eg brukte i rundt 150.000km som eg bytta ut med Valeo, angra omtrent umiddelbart og bestilte nye Bosch. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå