Gå til innhold

mulig bil kjøp?

Karlsen2k
 Share

Anbefalte innlegg

14 minutes ago, Olaandref said:

Når jeg leser slikt i en bilannonse blir jeg plutselig langt mer skeptisk, da blar jeg gjerne videre. 

IMG_8254.jpeg

Det der skriver jeg konsekvent selv. Kombinasjon av sterke kjøperrettigheter og potensielt vanskelige (umulige) kjøpere har gjort det til risikosport å selge eldre biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Olaandref skrev:

Når jeg leser slikt i en bilannonse blir jeg plutselig langt mer skeptisk, da blar jeg gjerne videre. 

IMG_8254.jpeg

Tror finn har en automatisk makro i systemet som

automatisk legger inn denne teksten på alle N47 biler, ikke noe selger har gjort selv😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Halvhjertet ettermontering av M-Sport (kun frontfanger)
• Uoriginale billighjul i helt feile dimensjoner
• Veldig skittent motorrom og bagasjerom

Jeg personlig hadde bladd rett forbi denne her 🤷‍♂️

Så lenge registerkjedet er tatt, og der foreligger dokumentasjon på at det faktisk er gjort så er det jo et pluss.

Som nevnt er høytrykkspumpen en annen svakhet på blant annet N47, men disse virker det å være veldig varierende på om og eventuelt når de havarerer.

Turbo er vel ikke en direkte svakhet, men det er noe som man som oftest må bytte før eller siden på en dieselmotor. Har den hatt godt vedlikehold gjevnt over og blitt behandlet bra så kan den nok fint vare en god stund til.

Når det er sagt, så får jeg ikke helt "godt vedlikeholdt" vibber av den bilen du linket til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...