Karlsen2k Skrevet Onsdag kl. 09:59 Share Skrevet Onsdag kl. 09:59 Fruen har funnet seg bil og derfor lurer jeg på om denne er noe folk ville anbefalt? For meg ser den relativt grei ut, N47 som er kraftig minus i min bok men selger sier han har dokumentasjon på register bytte på 148.000km. Noen tanker? https://www.finn.no/373347133 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Onsdag kl. 10:03 Share Skrevet Onsdag kl. 10:03 Når jeg leser slikt i en bilannonse blir jeg plutselig langt mer skeptisk, da blar jeg gjerne videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Onsdag kl. 10:04 Share Skrevet Onsdag kl. 10:04 Høytrykks pumpa og turbo er vell og en kjent svakhet på disse, ellers en stor fordel at registerkjede er tatt. Olaandref reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Onsdag kl. 10:21 Share Skrevet Onsdag kl. 10:21 14 minutes ago, Olaandref said: Når jeg leser slikt i en bilannonse blir jeg plutselig langt mer skeptisk, da blar jeg gjerne videre. Det der skriver jeg konsekvent selv. Kombinasjon av sterke kjøperrettigheter og potensielt vanskelige (umulige) kjøpere har gjort det til risikosport å selge eldre biler. Ingen, Olaandref, E.C. og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Onsdag kl. 10:46 Share Skrevet Onsdag kl. 10:46 41 minutter siden, Olaandref skrev: Når jeg leser slikt i en bilannonse blir jeg plutselig langt mer skeptisk, da blar jeg gjerne videre. Tror finn har en automatisk makro i systemet som automatisk legger inn denne teksten på alle N47 biler, ikke noe selger har gjort selv😂 Magnus., Rune-K, mr.pingu og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Onsdag kl. 17:38 Share Skrevet Onsdag kl. 17:38 • Halvhjertet ettermontering av M-Sport (kun frontfanger) • Uoriginale billighjul i helt feile dimensjoner • Veldig skittent motorrom og bagasjerom Jeg personlig hadde bladd rett forbi denne her 🤷♂️ Så lenge registerkjedet er tatt, og der foreligger dokumentasjon på at det faktisk er gjort så er det jo et pluss. Som nevnt er høytrykkspumpen en annen svakhet på blant annet N47, men disse virker det å være veldig varierende på om og eventuelt når de havarerer. Turbo er vel ikke en direkte svakhet, men det er noe som man som oftest må bytte før eller siden på en dieselmotor. Har den hatt godt vedlikehold gjevnt over og blitt behandlet bra så kan den nok fint vare en god stund til. Når det er sagt, så får jeg ikke helt "godt vedlikeholdt" vibber av den bilen du linket til. Ron788m, ///M-ini95 og Ron Jeremy reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karlsen2k Skrevet Onsdag kl. 19:15 Forfatter Share Skrevet Onsdag kl. 19:15 takker for alle svar🙏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå