RNJ Skrevet 9 timer siden Share Skrevet 9 timer siden Som jeg husker det var det tidligere mulig å kjøpe serviceavtale for BMW ved å gå inn på BMW ConnectedDrive. Når jeg logger meg inn nå så ser jeg ingen mulighet for å kjøpe dette. Stemmer det eller er det meg som ikke finner frem? For noe tid siden hørte jeg rykter om at det fra årsskiftet ikke skal være mulig å kjøpe serviceavtale annet enn ved kjøp av ny eller brukt bil. Noen som vet mer om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet 7 timer siden Share Skrevet 7 timer siden Så vidt jeg vet kan bare første eier det og det må være aktivt avtale hele veien, hvis du kjører mer enn en vis antall km uten avtale får du ikke forlenge den lenger. RNJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet 6 timer siden Share Skrevet 6 timer siden Det stemmer at det ikke lenger vil være mulig å kjøpe nye eller forlenge serviceavtaler på bruktbiler fra nyttår av. Selgeren min på Bavaria forklarte at det var noe skatterettslig som hadde satt stopper for dette i Norge. Det er imidlertid verdt å merke seg at serviceavtaler gjelder "worldwide", så i teorien kan man kjøpe en serviceavtale hos forhandler i Sverige og benytte seg av denne i Norge. De som ønsker å forlenge eller tegne serviceavtale bør derfor gjøre dette før årsskifte. RNJ og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet 6 timer siden Share Skrevet 6 timer siden Vår i3S har serviceavtale frem til 2027 - regner ikke med det går an å forlenge denne allerede nå? RNJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RNJ Skrevet 6 timer siden Forfatter Share Skrevet 6 timer siden 46 minutes ago, Saltkjelen said: Det stemmer at det ikke lenger vil være mulig å kjøpe nye eller forlenge serviceavtaler på bruktbiler fra nyttår av. Selgeren min på Bavaria forklarte at det var noe skatterettslig som hadde satt stopper for dette i Norge. Det er imidlertid verdt å merke seg at serviceavtaler gjelder "worldwide", så i teorien kan man kjøpe en serviceavtale hos forhandler i Sverige og benytte seg av denne i Norge. De som ønsker å forlenge eller tegne serviceavtale bør derfor gjøre dette før årsskifte. Takk for svar! Da får jeg ta en tur til Bilia før jul 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KevinF31 Skrevet 5 timer siden Share Skrevet 5 timer siden Stemmer, serviceavtaler blir ikke mulig å forlenge etter 1 januar. Kun ved kjøp av nybil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet 5 timer siden Share Skrevet 5 timer siden 25 minutter siden, papertiger skrev: Vår i3S har serviceavtale frem til 2027 - regner ikke med det går an å forlenge denne allerede nå? Joda, serviceavtalen kan forlenges allerede nå. Jeg vurderte å forlenge fra 2027 til 2029 på i3en, men denne var ca. 2 000,- dyrere enn i4en som kostet ca. 5 300,-. papertiger og Marius2002 reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå