Bent Arne Skrevet Desember 20, 2024 Share Skrevet Desember 20, 2024 (endret) Dette er min Bmw 750il Highline som jeg kjøpte på Røros den 19 oktober 2019. Dette er en opprinnelig Japansk bil som ble kjøpt av Norsk Hydro som representasjonsbil i 1990. Der ble den brukt til å frakte personer på forskjellige næringsbesøk bla. den norske konge og dronning. Den ble importert til Norge i 1994 av Kjell Økter. Det fulgte med en mappe med full historikk fra kjøpekontrakt i Japan, import og all påkostet bilen har fått fra dag 1. I mitt eie har jeg ikke gjort mye med bilen annet en cruise på fine sommerdager og møtt opp på biltrett. Det er per dags dato feil med obc brikken i displayet noe som gir feilmeldingen "code tacho". Dette har jeg ikke fått ordnet enda. Videre plan for denne bilen er å gå over bilen og få den i teknisk perfekt stand og mulig lakkere den. Bilen er blitt hellakker en gang dessverre og bærer preg av dårlig lakkering og etterarbeid da det er flere støvkorn i lakken og sig. Rustmessig er bilen veldig bra utenom det klassiske nederst på dørene. Dette ser ut til å være i sjakk og har ikke utviklet seg. Videre prosjekt er å få fylt AC på den igjen som får systemet til å fungere, denne har et eget klimaanlegg for baksetene og vin kjøler i midtsete bak. Endret Desember 20, 2024 av Bent Arne Ampera, ehaugsnes, BMWE39turbo og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Desember 20, 2024 Share Skrevet Desember 20, 2024 dette er jaggu meg kul bil, arti at den også har kul historie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 20, 2024 Share Skrevet Desember 20, 2024 Meget tøff bil ja! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larssoyl Skrevet Desember 20, 2024 Share Skrevet Desember 20, 2024 Dette hørtes ut som en bil som absolutt bør tas vare på, kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 21, 2024 Share Skrevet Desember 21, 2024 Sjefsbil de luxe 🥰😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet Desember 22, 2024 Share Skrevet Desember 22, 2024 Veldig kul bil. Kjekt å se at det finnes flere (og her i kjørbar) tilstand. Denne må du ta godt vare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B. Sveigdalen Skrevet Desember 22, 2024 Share Skrevet Desember 22, 2024 Artig å se denne. Mye fint utstyr, og fyren som var beregnet til å sitte på høyre side bak hadde det fint her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå