Cbrooen Skrevet i går, 07:09 Skrevet i går, 07:09 Hei På e92 fikk man aerokit hva gjelder front og bakfanger, ble dette levert sammen med m-tech eller var dette noe Bmw kom med før de lanserte m-tech? Er dette orginalt fra Bmw eller noe ettermarkedet lagde?
papertiger Skrevet i går, 07:22 Skrevet i går, 07:22 Dette var vel Performance Aero kit på samme måte som du kunne få til 1-serie på den tiden. Levert originalt fra BMW. Cbrooen reagerte på dette 1
StigJ Skrevet i går, 07:56 Skrevet i går, 07:56 (endret) @papertiger Ikke performance. Dette kom senere etter M-Tech var lansert. Jeg mener på at Aerodynamic kitet kom litt før M-Tech, Men fronten er jo add-on til standard fanger og ikke hele fangere som M-Tech. Usikker på om hekken er add-on. Ser nesten ut til at det er en todelt fanger likt som M-Tech. Synes det kitet er diskret med meget pent. Holdt selv på å handle en grå E92 325ci da jeg skulle ha meg ny, men gikk for Z4en. M-Performance til E92 var vel kun karbonsplittere til M-Tech fronten, og hekken var vel karbondiffusor til OEM M-Techfanger. Endret i går, 08:15 av StigJ papertiger og Cbrooen reagerte på dette 1 1
Orjan Skrevet i går, 09:03 Skrevet i går, 09:03 Det er originalt tilbehør - Aerokit RealOEM.com - Online BMW Parts Catalog Cbrooen reagerte på dette 1
Cbrooen Skrevet i går, 10:46 Forfatter Skrevet i går, 10:46 Så bra, ser i utstyrsliste at det også er orginalt nå. Da står også M sport pakke i lista sammen med. Virker ganske sjeldent å se dette på e9x. Syntes det kler bilene Orjan reagerte på dette 1
mslello Skrevet i går, 11:45 Skrevet i går, 11:45 Fikk det til X3 også. Jeg hadde en sånn blå en stund.. StigJ, E.C., Cbrooen og 1 annen reagerte på dette 4
StigJ Skrevet i går, 12:53 Skrevet i går, 12:53 (endret) 2 timer siden, Cbrooen skrev: Så bra, ser i utstyrsliste at det også er orginalt nå. Da står også M sport pakke i lista sammen med. Virker ganske sjeldent å se dette på e9x. Syntes det kler bilene Men da er det standard M-sport pakke og ikke Aerodynamic pakken som du har bilder av i første innlegget. Endret i går, 12:59 av StigJ
Cbrooen Skrevet i går, 13:15 Forfatter Skrevet i går, 13:15 (endret) 22 minutter siden, StigJ skrev: Men da er det standard M-sport pakke og ikke Aerodynamic pakken som du har bilder av i første innlegget. I utstyrliste står det pakke 337 m sport også står det 715 m aerodynamics package. Vil tro man fikk begge i options lista da? Siden det kommer opp begge deler i utstyrslista for bilen? Bilen har hvertfall aerokit (front,bakfanger + spoileren). Endret i går, 13:16 av Cbrooen
Marius2002 Skrevet i går, 13:22 Skrevet i går, 13:22 Interessant. Har jo sett denne, men aldri tenkt over at E92 har annen aerokit enn E90.
Cbrooen Skrevet i går, 13:29 Forfatter Skrevet i går, 13:29 4 minutter siden, Marius2002 skrev: Interessant. Har jo sett denne, men aldri tenkt over at E92 har annen aerokit enn E90. Nei heller aldri trodd de hadde annet enn standard og m sport, syntes det ser veldig bra ut. Skiller seg ut litt og kult det er oem.
Marius2002 Skrevet i går, 14:10 Skrevet i går, 14:10 (endret) 40 minutter siden, Cbrooen skrev: Nei heller aldri trodd de hadde annet enn standard og m sport, syntes det ser veldig bra ut. Skiller seg ut litt og kult det er oem. Jepp. Som sagt, trodde E92 og E93 hadde samme aerokit E90. Som egentlig, i korte trekk, ser ut som M-sport bare midtpartiet på fangeren er bredere. Men så feil kan en ta. Artig å bringe opp. Fikk lyst på E93 nå. Jeg har alltid likt aero-kit på E90, de er blitt sjelden selv om man tidligere kunne treffe en og annen. Aerokit fikk man forøvrig også til E46, hvor vellykket det var kan diskuteres, jeg foretrekker M-Tech II. Endret i går, 14:11 av Marius2002 sveigis og tambur4 reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå