Dusy Skrevet Fredag kl. 20:35 Skrevet Fredag kl. 20:35 (endret) Takk for et veldig hyggelig treff, ja! Dette må absolutt gjentas som @BimmerFan!nevner. Fin start på sesongen Slenger ved noen bilder: Endret Fredag kl. 20:39 av Dusy BimmerFan!, sveigis, ///M-ini95 og 8 andre reagerte på dette 11
mr.pingu Skrevet Fredag kl. 20:45 Skrevet Fredag kl. 20:45 det var hyggelig å treffe dere og gøy å få ansikt på nickname her HakonLimseth, ///M-ini95, Saltkjelen og 8 andre reagerte på dette 11
///M-ini95 Skrevet Fredag kl. 20:48 Skrevet Fredag kl. 20:48 Takk for i dag folkens! Fokserød treffene leverer som forventet 😁 sveigis, Dusy, BimmerFan! og 3 andre reagerte på dette 6
Olaandref Skrevet Fredag kl. 21:18 Forfatter Skrevet Fredag kl. 21:18 Kan jo ha det som påsketradisjon for fremtiden 👌🙂 BimmerFan!, Dusy, mr.pingu og 1 annen reagerte på dette 4
sveigis Skrevet Fredag kl. 21:40 Skrevet Fredag kl. 21:40 Som vanlig veldig hyggelig å treffe dere alle 😊😊. Og så mye fint av biler og å se på . Jeg må jo spesielt få si takk til @Olaandref som lånte bort passasjersetet til meg ,nydelig bil og kjempehyggelig selskap . Neste gang får jeg vel satse på min egen bil vel .😊 BimmerFan!, Olaandref, mr.pingu og 4 andre reagerte på dette 7
Olaandref Skrevet Fredag kl. 22:04 Forfatter Skrevet Fredag kl. 22:04 22 minutter siden, sveigis skrev: Som vanlig veldig hyggelig å treffe dere alle 😊😊. Og så mye fint av biler og å se på . Jeg må jo spesielt få si takk til @Olaandref som lånte bort passasjersetet til meg ,nydelig bil og kjempehyggelig selskap . Neste gang får jeg vel satse på min egen bil vel .😊 Bare hyggelig Jan. sveigis og Ampera reagerte på dette 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå