Raymond86 Skrevet Mai 1 Forfatter Skrevet Mai 1 Montert litt videre nå så de meste av deler til understellet er komt. Og motorrommet har fått lakk De varmedekselet var ganske kostbare saker så de forsøker eg bare og stålbørste så de ser helt greit ut. Ganske begrenset oksidering rundt mutterene men noe er de. Ser ut til at eg mangler en sånn stoppklave til håndbrekk sko som er festet med 2 bolter. Ser ut til å være likt på de fleste så får prøve å søke en delebil. (e30,e34,e36,e39) Pal Ostgard, Olaandref, viggo E34 og 2 andre reagerte på dette 5
Raymond86 Skrevet Mai 2 Forfatter Skrevet Mai 2 Montering av fjørbein. Gjengetapp for å friske gjenger etter maling. Litt kopaslipp på fingjengene til fjørbeina. Satt traversen på løst for å få litt deler vekk ifra gulvet. Blir en del esker med deler og rot så neste steg er å få rydda vekk en del. Orjan, KMT, Olaandref og 3 andre reagerte på dette 6
Raymond86 Skrevet Mai 7 Forfatter Skrevet Mai 7 Da var begge lyktene omsider montert. Kom over noen delelykter på finn.no Men den der lille braketten til håndbrekket har eg ikke fått tak i enda.
RF91 Skrevet Mai 7 Skrevet Mai 7 3 timer siden, Raymond86 skrev: Da var begge lyktene omsider montert. Kom over noen delelykter på finn.no Men den der lille braketten til håndbrekket har eg ikke fått tak i enda. Eg kan rota litt i ein kasse i garasjen på fredag. Kaaaanskje eg ha ein sånn brakett ekstra. Viss ikkje so ha eg kanskje ein på ei bærebru eg ha liggande 🙂 Men får ein dei ikkje nye lenger..? 🤔
Raymond86 Skrevet Mai 7 Forfatter Skrevet Mai 7 Joda den finnes ny. Men de var den nette pris av 800kr for en slik en. Hadde håpet noe bedre en de Si fra om de skulle dukke opp en så skal du selvsagt få noen kroner får den og brydderiet med å sende
RF91 Skrevet Mai 8 Skrevet Mai 8 I alle daga, kem betala vel 800 for ein simpel brakett? Då skjønna eg deg litt bedre, ja 😂 Ska prøva å hugsa på deg i mårokveld. Eg tenke at 799,- + frakt må vera ein grei pris 😎
Raymond86 Skrevet Mai 8 Forfatter Skrevet Mai 8 Liten økt i dag også. Startet på bensinrørene, men var litt vanskelig med kun 2 klammer. Men finjusteringen får eg ta når bremserør og restene av klammer er på plass. (Bestilt inn flere.) De ser også ut til at de skal gå ett rør ifra tanken og frem til motorrommet der de aktive kolfilteret skal stå. Aldri hatt e30 med slikt før så de var litt vanskelig å finne ut plasseringen til. Men ser at eg har bommet med ene festet som er sveist og de er for seint å ordne på bilen så måtte lage meg en litt annen løsning som samtidig klamrer fast isolasjonen. Men jækla irriterende, og nå må eg finne en plast plugg eller noe som kan tette de orginale hullet som skulle vært brukt. viggo E34, Ampera, KMT og 1 annen reagerte på dette 4
Raymond86 Skrevet Mai 9 Forfatter Skrevet Mai 9 Fortsatt med litt knoting med rør i dag og. Håndbrekk stopp brakett er også på vei i posten. Jækla praktisk verktøy for å rette rørene. hsd reagerte på dette 1
Raymond86 Skrevet Mai 10 Forfatter Skrevet Mai 10 Lurt til en liten økt i dag også. Bare små putling, vaska og gnikka på deler og montert litt i motorrom. KMT og Olaandref reagerte på dette 2
Raymond86 Skrevet Søndag kl. 08:34 Forfatter Skrevet Søndag kl. 08:34 (endret) Venter på lufterør som skal festes over bensintanken før eg går videre med montering av tank og bakstilling. Prøvde fikse den gamle jekken og friske opp fløyten litt. Uheldigvis var ene fløyta knekt der kabelen blir tilkoblet. Så må finne meg ei til. Endret Søndag kl. 08:35 av Raymond86 Olaandref, Pal Ostgard og mr.pingu reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå