mr.pingu Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden 52 minutes ago, Saltkjelen said: Det finnes vel noen veier rundt secure coding på MGU22 (iDrive 8.5), men usikker på hvor mye friheter det er der kontra MGU21 (iDrive 8). Er du på Østlandet eller i nærheten av Sogndal/Skjolden på Vestlandet (ref. at du bor i Vest?) i sommer, så kan vi gjøre et forsøk da. Såvidt jeg vet og har brukt hittil går det helt fint å VO-kode MGU22 med signerte NCD’er, FDL-koding er dessverre (så vidt jeg vet da) ikke mulig. Akkurat fullførte retrofit av aktive seter på en 2025 modell (eDrive40) med i-step 26-03 og trengte secure koding for blant annet IHKA5, HU_MGU2, KOMBI og noen flere men ikke så viktige (CCU2, HVS2, WAVE) Bl.a BDC, ACSM, DSC, SAS var fortsatt tilgjengelig på gammel måte Heldigvis finnes det utstyrskoder som 8TN som gjør at det går an å kode DRL av/på innstilling i MGU’en gjennom dette for eksempel. @Bækkmann Herlig reisebrev og nydelige oppgraderinger. @Saltkjelen kjenner sine saker. Sånne småting hjelper veldig mye med premium-følelse og gjør at man nytter hver gang man setter seg i bilen Før jeg glemmer å si det; de sorte felger og detaljane sammen med sunset orange er jo virkelig fantastisk kombo. Love it! 😍 Hjelper også mye med pene norske bakgrunner Bækkmann reagerte på dette 1
Bækkmann Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden @mr.pingu Takk for det!😊 Alldeles enig i at sorte detaljer mot Sunset Orange er rå kombo! Var noe skeptisk til sorte felger i det jeg kjøpte bilen, men de har virkelig vokst på meg. Skulle bare fått bilen noe nærmere bakken.🤔 mr.pingu reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå