Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
52 minutes ago, Saltkjelen said:

Det finnes vel noen veier rundt secure coding på MGU22 (iDrive 8.5), men usikker på hvor mye friheter det er der kontra MGU21 (iDrive 8). Er du på Østlandet eller i nærheten av Sogndal/Skjolden på Vestlandet (ref. at du bor i Vest?) i sommer, så kan vi gjøre et forsøk da. :) 

Såvidt jeg vet og har brukt hittil går det helt fint å VO-kode MGU22 med signerte NCD’er, FDL-koding er dessverre (så vidt jeg vet da) ikke mulig. Akkurat fullførte retrofit av aktive seter på en 2025 modell (eDrive40) med i-step 26-03 og trengte secure koding for blant annet IHKA5, HU_MGU2, KOMBI og noen flere men ikke så viktige (CCU2, HVS2, WAVE)

Bl.a BDC, ACSM, DSC, SAS var fortsatt tilgjengelig på gammel måte :) 

Heldigvis finnes det utstyrskoder som 8TN som gjør at det går an å kode DRL av/på innstilling i MGU’en gjennom dette for eksempel. 

@Bækkmann Herlig reisebrev og nydelige oppgraderinger. @Saltkjelen kjenner sine saker.

Sånne småting hjelper veldig mye med premium-følelse og gjør at man nytter hver gang man setter seg i bilen :)  Før jeg glemmer å si det; de sorte felger og detaljane sammen med sunset orange er jo virkelig fantastisk kombo. Love it! 😍 Hjelper også mye med pene norske bakgrunner :) 

Skrevet

@mr.pingu Takk for det!😊

Alldeles enig i at sorte detaljer mot Sunset Orange er rå kombo! Var noe skeptisk til sorte felger i det jeg kjøpte bilen, men de har virkelig vokst på meg. Skulle bare fått bilen noe nærmere bakken.🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...