Gabz Skrevet Mandag kl. 06:21 Skrevet Mandag kl. 06:21 Hei! Jaggu blitt 4 år siden siste tråd og 3 år siden siste innlegg her alt.. Men har da alltids noe på gang. Bestekompisen min Thomas hadde i likhet med meg en E39 som førstebil. Denne har vi begge mye nostalgi, fine turer og gode minner rundt. En helt unik følelse å stå der som dumme 18-åringer med ferske førerkort og noe av det beste München har produsert stående foran oss. Dessverre har den i stått parkert i et tiår (!) ettersom at det ballet litt på seg med problemer å fikse til EU, som på den tiden tiden ikke lå innenfor hverken lommeboken eller kunnskapens juristiksjon. MEN - nå fikk vi endelig sparket i gang motivasjonen, samt tømt en og annen sparekonto for å få denne gamle traveren tilbake på veien - der den hører hjemme. Og når det målet er oppnådd skal den også bli enda bedre enn den noen gang har vært med litt ekstra oppfriskinger rundt om, og litt smakfulle OEM/OEM+ oppgraderinger. Jeg valgte å (amatørmessig) lage litt videoer rundt prosessen, og episodene legges nå regelmessig ut på youtube-kanalen min. Klikk deg inn på første video her, og følg veldig gjerne med videre! 😁 (Episode 2 er allerede ute og episode 3 følger snart etter) Olaandref, Ingen, laffe og 15 andre reagerte på dette 17 1
Orjan Skrevet Mandag kl. 08:00 Skrevet Mandag kl. 08:00 Bra med youtube-oppdateringer! Jeg skal følge med!
Gabz Skrevet Mandag kl. 16:21 Forfatter Skrevet Mandag kl. 16:21 Takk for hyggelige tilbakemeldinger!
sveigis Skrevet Mandag kl. 17:09 Skrevet Mandag kl. 17:09 Gøy å se oppdateringer fra deg igjen Gabz og fin YT video/er .😊
Gabz Skrevet Mandag kl. 18:56 Forfatter Skrevet Mandag kl. 18:56 Mange takk, Jan! sveigis reagerte på dette 1
Otis Skrevet Mandag kl. 20:06 Skrevet Mandag kl. 20:06 Jeg har hvertfall savnet @Gabz her inne! Så meget positivt med deg tilbake, om enn i et annet format. laffe og sveigis reagerte på dette 2
Gabz Skrevet Tirsdag kl. 06:10 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 06:10 Det var jo veldig hyggelig å høre! Mange takk!
viggo E34 Skrevet Tirsdag kl. 21:22 Skrevet Tirsdag kl. 21:22 Flott prosjekt å kult dere tar dere bry med å lage videos
Shattered Skrevet Onsdag kl. 07:03 Skrevet Onsdag kl. 07:03 Kult! Gøy med E39 igjen, og gøy med Gabz tilbake
bronstad_98 Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Artig å se at du poster på youtube igjen! Vidoene dine ga meg masse inspirasjon til ting å gjøre på den første E39en min, og siden har jeg vel fått helt dilla på å ettermontere/oppgradere ting for å sette eget preg på bilene mine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå