sveigis Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Dette ble jo kjempefint @Møkki 😊😊 Får jeg tak på grå så skal jeg forsøke meg på e91en. Morro med litt e34 aktivitet her nå . Gleder meg til og få min tilbake igjen kjenner jeg når jeg ser tråden her . Møkki reagerte på dette 1
Møkki Skrevet 18 timer siden Forfatter Skrevet 18 timer siden (endret) Da fikk jeg omsider vekk alt sandstøv, smuss og annet dritt under løvdeksler. Viskermotor rengjort og smurt opp, samt løvdeksler endte opp i glossy utførelse. Bra det! Gjenstår å sette tilbake klips og viskerblader. Endret 18 timer siden av Møkki
Mortenej Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Utrolig flott å se hvor grundig du går til verks. Får stell som den fortjener denne E34'n. Spennende å se hvordan fargingen går. Har litt slitasje på fører setet i 7'ern, så dette kan være en løsning.
Møkki Skrevet 17 timer siden Forfatter Skrevet 17 timer siden (endret) 9 minutter siden, Mortenej skrev: Utrolig flott å se hvor grundig du går til verks. Får stell som den fortjener denne E34'n. Spennende å se hvordan fargingen går. Har litt slitasje på fører setet i 7'ern, så dette kan være en løsning. Mange takk ... Fikk idéen etter å ha sett denne annonsen som lå ute for en stund siden. Legg merke til hva han skriver om skinnsetene, samt se resultat. https://www.finn.no/mobility/item/403657705?ci=1 Endret 17 timer siden av Møkki Mortenej reagerte på dette 1
Møkki Skrevet 15 timer siden Forfatter Skrevet 15 timer siden (endret) Endelig i mål med dagens økt. 1. Ferdig lakkert baksete. 2. Grundig motor og innerskjerm rengjøring. 3. Rengjøre under løvdeksler, samt lakkere disse. Endret 15 timer siden av Møkki Mortenej og M-jakob reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå