sveigis Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Dette ble jo kjempefint @Møkki 😊😊 Får jeg tak på grå så skal jeg forsøke meg på e91en. Morro med litt e34 aktivitet her nå . Gleder meg til og få min tilbake igjen kjenner jeg når jeg ser tråden her . Møkki reagerte på dette 1
Møkki Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden (endret) Da fikk jeg omsider vekk alt sandstøv, smuss og annet dritt under løvdeksler. Viskermotor rengjort og smurt opp, samt løvdeksler endte opp i glossy utførelse. Bra det! Gjenstår å sette tilbake klips og viskerblader. Endret 7 timer siden av Møkki
Mortenej Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Utrolig flott å se hvor grundig du går til verks. Får stell som den fortjener denne E34'n. Spennende å se hvordan fargingen går. Har litt slitasje på fører setet i 7'ern, så dette kan være en løsning.
Møkki Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden (endret) 9 minutter siden, Mortenej skrev: Utrolig flott å se hvor grundig du går til verks. Får stell som den fortjener denne E34'n. Spennende å se hvordan fargingen går. Har litt slitasje på fører setet i 7'ern, så dette kan være en løsning. Mange takk ... Fikk idéen etter å ha sett denne annonsen som lå ute for en stund siden. Legg merke til hva han skriver om skinnsetene, samt se resultat. https://www.finn.no/mobility/item/403657705?ci=1 Endret 6 timer siden av Møkki Mortenej reagerte på dette 1
Møkki Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden (endret) Endelig i mål med dagens økt. 1. Ferdig lakkert baksete. 2. Grundig motor og innerskjerm rengjøring. 3. Rengjøre under løvdeksler, samt lakkere disse. Endret 5 timer siden av Møkki Mortenej reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå