sveigis Skrevet November 2 Skrevet November 2 Kjente igjen skinnet da jeg lagde paneler selv til Tdsen jeg hadde .
Mortenej Skrevet November 2 Skrevet November 2 Kult blir spennende å se dette montert, men tenker dette blir bra og ikke minst kjekt med litt særpreg. Møkki reagerte på dette 1
Møkki Skrevet November 5 Forfatter Skrevet November 5 (endret) Endelig ferdig med først dørpanel 😊. Synes BMW striper i øvre del bidro til at bilens identitet kommer tydelig frem. Samtidig ble det litt mer sport over det hele. Nytt ytterlaget ble heller ikke feil. Dørpanelet fremstår nærmest som nytt og fikk muligens et mer moderne utrykk. Skinn og skum/svamp underlag klippet opp, klar for sysmaskin. Ferdig sydd. Svamp underlag ga en fin "boble" effekt. Kjøpte gulvbelegg i vinyl utførelse som erstatning for de tynne finer-bladene som opprinnelig sto på (mer robust nå). Limt på ... Ferdig 😊😎 Endret November 5 av Møkki HakonLimseth, Paulus, Olaandref og 7 andre reagerte på dette 9 1
Møkki Skrevet November 5 Forfatter Skrevet November 5 1 time siden, Olaandref skrev: Når kan jeg levere dørsidene mine? 🤔😉 😊 Når som helst ... 😀 Olaandref reagerte på dette 1
RF91 Skrevet November 5 Skrevet November 5 Kult at du hive deg uti sånne ting sjøl! Dei færraste, meg sjøl inkludert, hadde begynt på nåke slikt. Eg skifta gladleg heller motor i E30'en (endå ein gang) enn å finna fram symaskina til ho mor 😂 Møkki reagerte på dette 1
viggo E34 Skrevet November 6 Skrevet November 6 Flott å se denne fantastisk behandling gjenn 🤩 savner til tider tiden med e34 spesielt med m30 da jeg har en forkjerlighet for disse. Ikke mange som får så grundig å flott behandling som denne! Nydelig preg med dørtrekkene Møkki reagerte på dette 1
Møkki Skrevet November 6 Forfatter Skrevet November 6 (endret) Takk for hyggelig respons folkens 😊. Ble ferdig med dørtrekk nr 2 i kveld. Går litt raskere når en har fått teken på det. Kjekt å få et særpreg på dørpaneler. Tenker at dette er med på å gi bilen litt mer sjel og karakter. Samtidig, men ikke minst er jeg glad for å ha fått ordna det som det hele startet med, nemlig at limet hadde sluppet taket i vinylen. Bilen så litt sliten ut innvendig av den grunn. Nå får den et velfortjent løft. Endret November 7 av Møkki viggo E34, HakonLimseth, StigJ og 5 andre reagerte på dette 8
Møkki Skrevet Søndag kl. 17:23 Forfatter Skrevet Søndag kl. 17:23 Bilen har også denne helgen fått litt oppmerksomhet. Dørstopper i førerdør hadde gått av med pensjon, ergo måtte en erstatter på plass. Det samme gjaldt dørstopper i høyre fremdør. Ferdig rengjort, og ny dørstopper på jobb. Også i fremdører har limet sluppet taket enkelte plasser 🥴. Det var m.a.o. dags for samme runddansen ... varme opp og forsiktig ta av vinyl, rense og rengjøre overflater, påføre nytt lim, legges i press, etc. etc. 😒. Men, er det ikke flott hva litt tolmodighet og godt humør kan føre til ... 😅. Dørpaneler fremme fikk selvfølgelig samme utrykk som bakdører. Også håndbrekket fikk en liten oppgradering. Paulus, viggo E34, Ampera og 1 annen reagerte på dette 4
sveigis Skrevet Søndag kl. 17:51 Skrevet Søndag kl. 17:51 Er litt av en jobb du legger bak her 😊 Husker selv når jeg holdt på med mine ,så følte jeg at jeg aldri ble ferdig . Og mine var jo uten noe form for modding som du har gjort . Men sant det du skriver om humør og tålmodighet . En ting er sikkert ,det må man ha med disse bilene . Møkki reagerte på dette 1
RF91 Skrevet Mandag kl. 19:53 Skrevet Mandag kl. 19:53 Pass på so du ikkje går i samme fella som mange gjer når dei får trekt om interiøra sine: M-fargar på absolutt alt 😅 Eller slå deg laus om du vil. Kem e eg til å nekta deg? 😂 sveigis reagerte på dette 1
Møkki Skrevet Tirsdag kl. 07:38 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 07:38 11 timer siden, RF91 skrev: Pass på so du ikkje går i samme fella som mange gjer når dei får trekt om interiøra sine: M-fargar på absolutt alt 😅 Eller slå deg laus om du vil. Kem e eg til å nekta deg? 😂 Takk, det e sant det. Kan fort bli litt overkill 🥴 ... så planlagte M Sport striper i seter, dashbord, setebelter, solvisir, girspake, innvendig dørstolper, teppe, hattehylle og ikke minst nakkestøtter er noe du ikke vil anbefale da, eller? 🥴🤔😊 😅 RF91 og sveigis reagerte på dette 2
RF91 Skrevet Tirsdag kl. 09:30 Skrevet Tirsdag kl. 09:30 1 time siden, Møkki skrev: Takk, det e sant det. Kan fort bli litt overkill 🥴 ... så planlagte M Sport striper i seter, dashbord, setebelter, solvisir, girspake, innvendig dørstolper, teppe, hattehylle og ikke minst nakkestøtter er noe du ikke vil anbefale da, eller? 🥴🤔😊 😅 Kanskje eg ikkje bør snakka so høgt mtp at eg har eit nytrekt interiør til E30’en ståande der alle 4 sitteplassane har M-merker i ryggen sånn som E36 M3 😂 Men hyklersk kritikk til sides, dørtrekka blei 10 av 10. Meeget bra jobba 😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå