Eystein Ose Skrevet Fredag kl. 23:35 Forfatter Skrevet Fredag kl. 23:35 Husker et F2 løp når Ayumu Iwasa dive-bomba litt vel og endte me å sende både seg selv og motstander rett i muren. Henning Isdal var rask å kalte det et ekte kamikaze angrep. Ble raskt dyssa ned av Atle som forstod at det ikke var 100% politisk korrekt😂 Skulebollen, RemyNG, papertiger og 2 andre reagerte på dette 1 4
RemyNG Skrevet Lørdag kl. 09:43 Skrevet Lørdag kl. 09:43 10 timer siden, Eystein Ose skrev: Husker et F2 løp når Ayumu Iwasa dive-bomba litt vel og endte me å sende både seg selv og motstander rett i muren. Henning Isdal var rask å kalte det et ekte kamikaze angrep. Ble raskt dyssa ned av Atle som forstod at det ikke var 100% politisk korrekt😂 Jeg med asiatisk opprinnelse ville sagt det var kamikaze angrep hvis jeg hadde vært kommentator 😅 papertiger reagerte på dette 1
mr.pingu Skrevet Lørdag kl. 13:30 Skrevet Lørdag kl. 13:30 Max hadde vist skade på gulvet etter han vært utfor på SQ1. RemyNG reagerte på dette 1
RemyNG Skrevet Lørdag kl. 16:53 Skrevet Lørdag kl. 16:53 3 timer siden, mr.pingu skrev: Max hadde vist skade på gulvet etter han vært utfor på SQ1. Var vel også flere som hadde vært utenfor som og fikk endel skader på gulvet. Nå blir det vel ny gulv før quali ikveld
Eystein Ose Skrevet Søndag kl. 21:52 Forfatter Skrevet Søndag kl. 21:52 RemyNG, BMWE39turbo, RF91 og 6 andre reagerte på dette 8 1
RemyNG Skrevet Søndag kl. 22:47 Skrevet Søndag kl. 22:47 54 minutter siden, Eystein Ose skrev: Føles jo nesten helt sånn ut. De benyttet seg ikke av gratis pitstop mens alle der ute gjorde. Kjempe tabbe der.
RF91 Skrevet Søndag kl. 22:47 Skrevet Søndag kl. 22:47 McLaren veit jammen å rota da til for seg sjøl. Om Max teke tittelen i år óg so e da VEL fortjent 🫡 (Men eg håpa Piastri blir verdensmester 🥰) RemyNG, Eystein Ose, Skulebollen og 1 annen reagerte på dette 4
Eystein Ose Skrevet Søndag kl. 23:02 Forfatter Skrevet Søndag kl. 23:02 14 minutter siden, RF91 skrev: McLaren veit jammen å rota da til for seg sjøl. Om Max teke tittelen i år óg so e da VEL fortjent 🫡 (Men eg håpa Piastri blir verdensmester 🥰) Enig😎
mr.pingu Skrevet Søndag kl. 23:36 Skrevet Søndag kl. 23:36 1 hour ago, Eystein Ose said: Fant endelig ut hva «Papaya rules» virkelig betyr 🤣
mr.pingu Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden GtiGtr, papertiger og RemyNG reagerte på dette 3
papertiger Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Dette utspilte seg akkurat slik jeg hadde håpet - at Max kommer opp på poeng slik at vi har 3 potensielle verdensmestere i siste løp kun fordi alle 3 er likeverdige vinnere, selv om jeg heier på McLaren. Og for spenningen sin den er dette helt magisk. fupsaker, mr.pingu og Eystein Ose reagerte på dette 3
mr.pingu Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden 1 hour ago, papertiger said: Dette utspilte seg akkurat slik jeg hadde håpet - at Max kommer opp på poeng slik at vi har 3 potensielle verdensmestere i siste løp kun fordi alle 3 er likeverdige vinnere, selv om jeg heier på McLaren. Og for spenningen sin den er dette helt magisk. Jeg hadde håpet på litt mindre resultat av Norris så det skulle bli avgjort hvem som vant løpet, med andre ord at alle var innafor 7 poeng av hverandre. Uansett, vi allerede har hatt en utrolig mer spennende sesong en vi kunne håpe på før sommeren papertiger reagerte på dette 1
Gabz Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Hadjar til Red Bull og Lindblad inn ved siden av Lawson neste år. Får håpe nye regler neste sesong sørger for at Hadjar får en mer håndterlig bil slik at han slipper samme skjebne/forbannelse som alle de andre i samme sete. Imponerende fører som fortjener bil deretter. Synd også at Yuki ryker fra hovedsete-plass generelt, men lov å tro at det kommer nye muligheter med andre Honda-motoriserte lag etterhvert som RB går over til Ford. Endret 3 timer siden av Gabz
RemyNG Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 46 minutter siden, Gabz skrev: Hadjar til Red Bull og Lindblad inn ved siden av Lawson neste år. Får håpe nye regler neste sesong sørger for at Hadjar får en mer håndterlig bil slik at han slipper samme skjebne/forbannelse som alle de andre i samme sete. Imponerende fører som fortjener bil deretter. Synd også at Yuki ryker fra hovedsete-plass generelt, men lov å tro at det kommer nye muligheter med andre Honda-motoriserte lag etterhvert som RB går over til Ford. Blir egentlig spennende å se, siden man går vekk ifra samme mengde downforce som det har vært det nå. Er vel derfor endel sjåfører har slitt med å tilpasse seg Redbull bilen sånn generelt siden den er veldig utilgivelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå