mslello Skrevet Lørdag kl. 16:46 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 16:46 Blir populær når man finner fram høytrykkspyleren på denne årstiden 😎 Ampera, Marius2002, Heik80 og 5 andre reagerte på dette 8
Joaroe Skrevet Lørdag kl. 22:40 Skrevet Lørdag kl. 22:40 5 timer siden, mslello skrev: Blir populær når man finner fram høytrykkspyleren på denne årstiden 😎 Fantastisk 🙌 3 biler ja, håper du tok deg en velfortjent og kald øl etterpå 😉 mslello reagerte på dette 1
Heik80 Skrevet Søndag kl. 09:40 Skrevet Søndag kl. 09:40 Et lite impulskjøp kjøp på nattskift i havet😅 Syns den funka ganske bra,sparer eiendel tid/striper med den vs kun håndkle. Einaste plassen eg måtte gå rett over med håndkle er taket. Var egentlig på jakt etter Big boi pro+ brukt men når dealen Ikkje førte fram var denne på tilbud til 2500kr så var bare å få heim😅 GT kjører ofte gode tilbud så prisen eg betalte kommer nok tilbake. Joaroe, mslello og fupsaker reagerte på dette 3
mslello Skrevet Søndag kl. 09:42 Forfatter Skrevet Søndag kl. 09:42 10 timer siden, Joaroe skrev: Fantastisk 🙌 3 biler ja, håper du tok deg en velfortjent og kald øl etterpå 😉 Panamera eieren vaska selv da. i3'n fikk skum og spyling. Dagens gledeligste overraskelse var at Ava' hadde overlevd ute i garsjen, kun tømt for vann 🫣 Heik80, Joaroe og fupsaker reagerte på dette 3
Joaroe Skrevet Søndag kl. 10:15 Skrevet Søndag kl. 10:15 30 minutter siden, Heik80 skrev: Et lite impulskjøp kjøp på nattskift i havet😅 Syns den funka ganske bra,sparer eiendel tid/striper med den vs kun håndkle. Einaste plassen eg måtte gå rett over med håndkle er taket. Var egentlig på jakt etter Big boi pro+ brukt men når dealen Ikkje førte fram var denne på tilbud til 2500kr så var bare å få heim😅 GT kjører ofte gode tilbud så prisen eg betalte kommer nok tilbake. Fint med en sånn blåser. Har selv en Blo-Air GT. Noe Autodude solgte for en stund siden. Blåser noe jævli med luft, men sliter med at slangen flyr av etterhvert 😔 Og har ikke noe praktisk sted å ha den, så litt knotete å dra frem. Vurderte å ordne Bigboi med det nye veggfestet dems med slangetrommel siden jeg selger det, men har blitt med tankene 😅 Kjøpte den lille Ryobi løvblåseren på 18v batteri. Spent på hvordan den er. Bilen er jo godt beskyttet, så kan neste blåse den tørr selv 🤣 Men blir veldig sliten 🤣 mslello, fupsaker og Heik80 reagerte på dette 3
Heik80 Skrevet Søndag kl. 11:45 Skrevet Søndag kl. 11:45 1 time siden, Joaroe skrev: Fint med en sånn blåser. Har selv en Blo-Air GT. Noe Autodude solgte for en stund siden. Blåser noe jævli med luft, men sliter med at slangen flyr av etterhvert 😔 Og har ikke noe praktisk sted å ha den, så litt knotete å dra frem. Vurderte å ordne Bigboi med det nye veggfestet dems med slangetrommel siden jeg selger det, men har blitt med tankene 😅 Kjøpte den lille Ryobi løvblåseren på 18v batteri. Spent på hvordan den er. Bilen er jo godt beskyttet, så kan neste blåse den tørr selv 🤣 Men blir veldig sliten 🤣 😅 Ser den ja, Ja vurderte ny Bigboi og med ekstra utstyr til ca 10K blir no da litt meget til mitt bruk selv om eg elsker duppeditter 😅 Regner no med at du har en mye snillere pris du som selger Bigboi😅
Joaroe Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden På 8.3.2026 den 12.45, Heik80 skrev: 😅 Ser den ja, Ja vurderte ny Bigboi og med ekstra utstyr til ca 10K blir no da litt meget til mitt bruk selv om eg elsker duppeditter 😅 Regner no med at du har en mye snillere pris du som selger Bigboi😅 Man kan jo gjøre det på forskjellige måter. Jeg kunne jo tatt ut hva jeg vil, men nettbutikken skal jo gå rundt også, så prøver å ikke ta ut unødvendig 😛 Klarer meg meg tørkehåndkle, ja blir kanskje noe småriper her og der men med hvit bil nå så syns det ikke gå godt og med små barn så skal jeg love deg de ripene kommer uansett 🤣 Heik80, fupsaker og sveigis reagerte på dette 1 2
fupsaker Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden 1 time siden, Joaroe skrev: Man kan jo gjøre det på forskjellige måter. Jeg kunne jo tatt ut hva jeg vil, men nettbutikken skal jo gå rundt også, så prøver å ikke ta ut unødvendig 😛 Klarer meg meg tørkehåndkle, ja blir kanskje noe småriper her og der men med hvit bil nå så syns det ikke gå godt og med små barn så skal jeg love deg de ripene kommer uansett 🤣 Noen har tegnet to hjerter på bakre passasjerdøra mi, som du vet så har jeg også to små. Men jeg tror det er andre syndere på en parkeringsplass... Joaroe reagerte på dette 1
Joaroe Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden 19 minutter siden, fupsaker skrev: Noen har tegnet to hjerter på bakre passasjerdøra mi, som du vet så har jeg også to små. Men jeg tror det er andre syndere på en parkeringsplass... Dessverre for mange som ikke har respekt for andres eiendeler 😡 En rask vask og en runde med polish så er den fin igjen👍 Du har jo produktene og utstyret 😅👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå