Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er dessverre mye søppeldeler som selges nå. 

Har vært borti flere ganger at nye el. deler ikke fungerer og mekaniske deler ikke lar seg montere pga dårlig passform. 

Følger div amerikanske verksted på sosiale medier og der borte er til og med endel originaldeler søppel. 

Skrevet
29 minutes ago, teerex said:

Er det ikke en skive under som gjør dette umulig?

Skiven er over. Både originalt og her. Jeg monterte på de gamle da det egentlig ikke var noe galt med de

Skrevet
1 hour ago, teerex said:

Er det ikke en skive under som gjør dette umulig?

Skiven er over. Både originalt og her. Jeg monterte på de gamle da det egentlig ikke var noe galt med de

IMG_7206.jpeg

IMG_7207.jpeg

IMG_7208.jpeg

IMG_7209.jpeg

IMG_7210.jpeg

Skrevet
2 hours ago, Lars89 said:

Har vært borti flere ganger at nye el. deler ikke fungerer og mekaniske deler ikke lar seg montere pga dårlig passform. 

Følger div amerikanske verksted på sosiale medier og der borte er til og med endel originaldeler søppel. 

Jeg har merket det samme selv. Alt blir nok produsert billig i kina. 

Skrevet

Hvis det er til E83 så ser det ut som at det skal være en skive på undersiden også. Nr. 5 her. Når jeg kjørte E34 så hadde denne rustet i stykker, hjalp ikke med nytt originallager fra BMW da.

2vko.png

Skrevet (endret)
13 timer siden, Lars89 skrev:

Desverre så settes mye av produksjonen av deler bort til 3 part, Både Lemførder, SKF, Meyle osv... lager deler i Kina, Malaysia, Taiwan osv....

I tilegg så virker det som at det blir verre og få tak i bildeler også.

Endret av Haug530D
Skrevet
40 minutter siden, Haug530D skrev:

Desverre så settes mye av produksjonen av deler bort til 3 part, Både Lemførder, SKF, Meyle osv... lager deler i Kina, Malaysia, Taiwan osv....

I tilegg så virker det som at det blir verre og få tak i bildeler også.

kommer helt an på hvor gammel bil du handler til og hvor "populær" den er. skf og meyle har aldri vært original del til bmw heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...