thansen Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Støtdemperlager fra jpgroup. Kjørte ca 1km så skjedde dette Støtdemperlager gummiforingen løsna.
Lars89 Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Det er dessverre mye søppeldeler som selges nå. Har vært borti flere ganger at nye el. deler ikke fungerer og mekaniske deler ikke lar seg montere pga dårlig passform. Følger div amerikanske verksted på sosiale medier og der borte er til og med endel originaldeler søppel.
teerex Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Er det ikke en skive under som gjør dette umulig?
thansen Skrevet 12 timer siden Forfatter Skrevet 12 timer siden 29 minutes ago, teerex said: Er det ikke en skive under som gjør dette umulig? Skiven er over. Både originalt og her. Jeg monterte på de gamle da det egentlig ikke var noe galt med de
thansen Skrevet 12 timer siden Forfatter Skrevet 12 timer siden 1 hour ago, teerex said: Er det ikke en skive under som gjør dette umulig? Skiven er over. Både originalt og her. Jeg monterte på de gamle da det egentlig ikke var noe galt med de
thansen Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden 2 hours ago, Lars89 said: Det er dessverre mye søppeldeler som selges nå. Har vært borti flere ganger at nye el. deler ikke fungerer og mekaniske deler ikke lar seg montere pga dårlig passform. Følger div amerikanske verksted på sosiale medier og der borte er til og med endel originaldeler søppel. Jeg har merket det samme selv. Alt blir nok produsert billig i kina.
Rune-K Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvis det er til E83 så ser det ut som at det skal være en skive på undersiden også. Nr. 5 her. Når jeg kjørte E34 så hadde denne rustet i stykker, hjalp ikke med nytt originallager fra BMW da.
Haug530D Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden (endret) 13 timer siden, Lars89 skrev: Det er dessverre mye søppeldeler som selges nå. Har vært borti flere ganger at nye el. deler ikke fungerer og mekaniske deler ikke lar seg montere pga dårlig passform. Følger div amerikanske verksted på sosiale medier og der borte er til og med endel originaldeler søppel. Desverre så settes mye av produksjonen av deler bort til 3 part, Både Lemførder, SKF, Meyle osv... lager deler i Kina, Malaysia, Taiwan osv.... I tilegg så virker det som at det blir verre og få tak i bildeler også. Endret 51 minutter siden av Haug530D
Ingvaldsen Skrevet 11 minutter siden Skrevet 11 minutter siden 40 minutter siden, Haug530D skrev: Desverre så settes mye av produksjonen av deler bort til 3 part, Både Lemførder, SKF, Meyle osv... lager deler i Kina, Malaysia, Taiwan osv.... I tilegg så virker det som at det blir verre og få tak i bildeler også. kommer helt an på hvor gammel bil du handler til og hvor "populær" den er. skf og meyle har aldri vært original del til bmw heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå