Øyvind L. Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Holder på å bytte AC radiator på F31n min, men disse koblingene sitter som sveist sammen. Er ikke bevegelse i de når jeg prøver å dra i de. Noen som har et tips eller to om hvordan jeg skal få de fra hverandre uten å ødelegge for mye? Radiator skal kastes og jeg har nye o-ringer på benken.
Otis Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Lirke å lure. Banking. Du kan forsøke varme også. Lirke å lure. Øyvind L. reagerte på dette 1
///FredriK.S Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Brukte mye luftmeisel på gamlejobben med å løsne slike. Øyvind L. reagerte på dette 1
Øyvind L. Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden Såpass ja. Da får jeg gå på med krum rygg i morgen igjen.
540is Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Har som siste utvei måtte forsiktig slipe bort kondenser delen av koblingen. Brukt båndsliper og Dremel
Øyvind L. Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden 1 time siden, 540is skrev: Har som siste utvei måtte forsiktig slipe bort kondenser delen av koblingen. Brukt båndsliper og Dremel Så de kan sitte så godt fast 😬 Blir spennende dette ja.
TurboJens Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Eg tenkte at detta kunne då ikkje vere noko problem, men ut i frå kommentarene så er det tydeligvis ikkje så lett så kanskje eg skal komme med en ide alikavel. Eg går ut i fra at det er gjennomgående hol med gjengar heilt ut på eine delen. Ei mulighet då er å gjenge opp friholet og sette inn en bolt. Då kan ein bruke orginalbolten i motsatt ende som en ters. Kan få ganske bra med krefter på då uten å ødelegge for mykje. Olje på gjengane i den delen med orginale gjengar om det er den delen som skal brukast vidare. Når en har stramma opp så det står bra i press burde det vere eit passande tidspunkt å kakke på delane med ein liten hammar. Berre hugs på at presset er langt utanfor senter så ver forsiktig så en ikkje bøyer heile greia 😅 Øyvind L. reagerte på dette 1
Øyvind L. Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Varmet de og etter litt herjing så løsnet de, men de satt hardere enn jeg hadde trodd. Nå har den fått nye AC radiator med nye o-ringer. Håper den er tett når jeg skal fylle gass til uka. Game radiator var klar for å bli byttet ut. Saltet ødelegger mye. Og Mahle made in Kina.. Vi for se hvordan den kvalitet er.. ahj, K.F, sveigis og 1 annen reagerte på dette 4
Ingvaldsen Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Var det ikke mahle premium alternativ? Fikk originalvare når jeg bestilte det til e65
Øyvind L. Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden 5 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Var det ikke mahle premium alternativ? Fikk originalvare når jeg bestilte det til e65 Nei dessverre.
TurboJens Skrevet 5 minutter siden Skrevet 5 minutter siden Den ser lakkert ut, så kjøleeffekten er kanskje marginalt dårlegare fra starten men du får det nok igjen i lenger levetid. Det er stort sett korrosjon som tar knekken på slikt, sjeldan kvaliteten er så dårleg at det starta å leke av materialtrøtthet. Så eg trur du kan sove godt 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå