Ove67 Skrevet 19 timer siden Forfatter Skrevet 19 timer siden Bilen har faktisk innebygd dashcam (vanskelig å ta bilde av med alle refleksene). Men jeg har ikke helt skjønt hvordan den brukes. Bilen kan ta opp 40 s fra kameraene, men da jeg testet dette ved å legge et håndkle foran dashkameraet, tok den opp foran bilen likegodt. Bruker jo da kameraet i grillen. Så da vet jeg ikke når eller om dette kameraet noen gang brukes...? Jeg kan altså manuelt starte et 40 s opptak og bilen skal visst selv starte opptak "ved en ulykke". Men pokker - jeg vil jo ha kontinuerlig opptak og så selv lagre de siste minuttene når en situasjon har oppstått. Noen som kan oppklare hvordan kamera og opptak fungerer?
Ove67 Skrevet 19 timer siden Forfatter Skrevet 19 timer siden (OT: er det virkelig ingen mulighet å slette egne innlegg? Ble masse tull og jeg postet samme innlegg fire ganger)
Saltkjelen Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Du har bare postet ett innlegg pluss det siste her nå? Men nei, du kan ikke slette innlegg (om det blir kluss kan du rapportere innlegget så vi kan slette det), men du kan jo redigere innlegget ditt så mange ganger du vil. Kameraene fungerer dessverre ikke helt slikt du ønsker. BMW skulle virkelig hatt en sentry mode ala Tesla, men her ligger dessverre BMW flere år bakpå og er en skikkelig kvasiløsning til sammenligning. Kameraene som brukes i forbindelse med Drive Recorder er frontkamera, bakkamera og speilkameraene. De i frontruten er KAFAS og kjøreassistentkameraer, og har ikke noe med Drive Recorder å gjøre. Drive Recorder er kun kameraer som tar opp inntil 20 sekunder før og 20 sekunder etter du har manuelt aktivert det eller bilen selv har aktivert det som følge av f.eks en kollisjon. fupsaker og Ove67 reagerte på dette 2
Ove67 Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden 7 hours ago, Saltkjelen said: Du har bare postet ett innlegg pluss det siste her nå? Men nei, du kan ikke slette innlegg (om det blir kluss kan du rapportere innlegget så vi kan slette det), men du kan jo redigere innlegget ditt så mange ganger du vil. Igår var det fire innlegg i tillegg, men de forsvant....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå