35bro Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden 16 timer siden, Fredrik 90 skrev: Jeg har kjørt Castol Magnatec på mine eldre BMW’er i 10 år nå, super fornøyd med den. Alt fra min E34 520i til E60 545i har blitt kjørt på Magnatec 5W-40. Unntaket er Castrol Edge på Alpina B10 4,6, den føler jeg drives best på Edgen. Nice!!
35bro Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden 13 timer siden, Heik80 skrev: Bruke Castrol 5-30w på min E60, skruvat og autodoc har stortsett tilbud på den. Har lagt merke til at europris, de kan brått ha sikkelig tilbud på olje😆
35bro Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden 16 timer siden, BMWE39turbo skrev: Ravenol 5w40 rup på begge bilene. De har dog satt opp prisen nå nylig så en dyr olje har blitt dyrere, betalte over 4k for 20liter når eg bestilte igår. (Inkludert frakt og moms) Uff.. men, du har hvertfall kvalitetsolje i en stund nå da xD, så bilen er fornøyd
Olaandref Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Har kjørt en del Castrol Edge tidligere, på M3 E90 brukte jeg Gulf Racing, på X3 M40i brukte jeg Gulf Formula CX og nå har jeg fylt Motul X power på M3 E46. Det kommer helt an på hva slags motor du har, hvordan du bruker den og hvor langt du kjører mellom hver gang du skifter. De fleste oljer i dag er vel såpass bra at det ikke har noe og si for de fleste av oss. mr.pingu og sveigis reagerte på dette 2
mr.pingu Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 1 hour ago, Olaandref said: Har kjørt en del Castrol Edge tidligere, på M3 E90 brukte jeg Gulf Racing, på X3 M40i brukte jeg Gulf Formula CX og nå har jeg fylt Motul X power på M3 E46. Det kommer helt an på hva slags motor du har, hvordan du bruker den og hvor langt du kjører mellom hver gang du skifter. De fleste oljer i dag er vel såpass bra at det ikke har noe og si for de fleste av oss. Jeg tenker regelmessig oljeskift har mer å si enn hvilken merke / type, så lenge den oppfyller kravet til motor Olaandref og sveigis reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå