Gå til innhold

StigJ

Medlem
  • Innholdsteller

    10047
  • Ble med

  • Dager vunnet

    110

Alt skrevet av StigJ

  1. @bmwZ har gjort det på sin gamle, men tror ikke han er så veldig aktiv lenger her inne. Du kan jo sende en melding og høre. Han holder til på østlandet en plass.
  2. Eneste jeg hadde av strikkmotoren, symaskinen, 1,poff (N13B16A) En av de siste skikkelige rekke-6erne uten pustehjelp (N52B30A)
  3. Jobbet i huset og ante fred og ingen fare. Så POFF! Der var det jammen hvitt igjen
  4. Grattis med godbil! Men planer? Er det vits å ha når du nok selger denne igjen innen sommeren kommer Neida, håper du beholder denne litt lenger sånn at du får vært med på noen treff og jeg kan stå å lage litt siklerenninger på den.
  5. Gå for originalt, hellakkert sølv så lenge du skal selge.
  6. Og fra andre bilen. Fikk ikke knipset av helt rundt tall da... (Jada, støv finnes)
  7. Men er det ikke røde sømmer i Sportline interiøret?
  8. Tviler på det stemmer med interiørlistene. Jeg har nøkkel med blått og lister som er alu med sort gloss under. Men jeg har alcantarainteriøret med blå sømmer. Så ville heller sagt det hang sammen noe der.
  9. @GorgJeg sager ikke inni garasjen, men utenfor med port åpen (jada sløvt å ikke lukke den ) Men med lånt sag så ønsker jeg at den står en plass jeg kan låse den inn. Det er mer at en meget god stabel gipsplater midt på, et helt kjøkken ved i løp nr to, flatpakket sådan, pluss andre møbler som opptar mesteparten av plassen Men satser på å få ting på plass i løpet av noen måneder og endelig benytte den til hva den er laget til. Dette er status på stue og kjøkken
  10. Jauda... Angrer i grunnen på at jeg ikke tok en vinter til med lagring hos han jeg har brukt alle årene jeg har hatt Z4en. Neida, Stig kjøpte seg jo hus med stooor garasje og kunne ta lagringen hjemme fra nå av... Fint lag over hele bilen med sagestøv... Og ellers dårlig plass. Bilen har blitt stående ikke klargjort for vinterlagring. Og med alt det herlige været vi har hatt hele høst/vinter så har ikke anledningen vært å fått verken fylt tanken eller vasket den skikkelig. Så da var det bare å få benyttet sjansen (finvær/tørre veier) i går med en rask avspyling av spon samt få strekke litt på den i forbindelse med klubbmøtet i BMW CCN Rogaland. Fikk også toppet opp med edel 98 oktan For å si det slikt så er ikke bil og hobby helt prioritert for tiden grunnet husrenoveringen som tar evigheter. Så total kjørelengde i 2017 ble 1726 km. Selvfølgelig bildedokumentert Så nå må den igjen få seg en vask. Denne gangen må jeg få anledning til en skikkelig med trekk dratt over til slutt. Da kan jeg slappe litt mer av.
  11. Så det var derfor det haglet inn bilder på snapen ja Tenkte at nå var du bare lei av å være hjemme og tok deg en spontantur
  12. Gratulerer/kondolerer, alt ettersom Kan ikke akkurat like at den rå Z4en ble byttet inn i en batteribil. Men skal fornuften seire så sier jo dette byttet seg selv Har selv tatt meg i å sette opp i3s i konfiguratoren. Men nå er jeg så heldig at bommene jeg må forsere fra jobb med stor sannsynlighet forsvinner i slutten av året. Så får vi heller ta batteribilstillingene igjen når de tetter alle bomfrie hull...
  13. Jeg har ett til Z4en fra disse: http://coverdesign.ch/ Koster litt men meget bra passform og høy kvalitet. Mener jeg betalte 280 euro i 2010.
  14. En lys grå/sølvgrå med godt med flakes i sånn at de bli fine og shiny. Synes standard lakken som er på originale BMW-felger er så blass.
  15. Orbit Grey blir kanskje litt for mørkt? Sølv var i grunnen pent, men som nevnt av andre så hadde det kanskje vært en idé med en anelse mørkere. Hvilken bil skal disse sitte på? Lakkfarge?
  16. Rett og slett nydelig arbeid dette her
  17. Nå kjenner jeg at jeg gleder meg ekstremt til dekk er på og kjørehøyden er valgt
  18. Hiv deg i bilen @awt Det er jo bare en svipptur for deg det der.
  19. Er vel ca denne bilen det. https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=109589402&fks=109589402
  20. @danskiii Ja blir nok det om du skal kun handle en enkelt del
  21. Kommer seg nå
×
×
  • Opprett ny...