Gå til innhold

Otis

Medlem
  • Innholdsteller

    20084
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    12

Alt skrevet av Otis

  1. Jeg synes svart på hvitt er kjempetøft, og svart med røde felger er for mye. Men det er nå bare meg det da. Diagnose er tatt, antar jeg. Og det ble konkludert med defekt turbo, hvorfor?
  2. Ja, noen liker vel det, men jeg synes det ødelegger endel med stemingen med svart taktrekk. Pluss at hudtoner blir så rar, og jeg faktisk ikke trenger så godt lys overalt i bilen.
  3. Mener at firmware ikke oppdateres samtidig som kartet. Fotoboks varsling kan du få, bare å laste ned kart med det innbakt. Det er såklart ikke fra BMW direkte, men en modifisert utgave av noen private ildsjeler på en fin nettside.
  4. Her er linken til WDS https://docs.google.com/file/d/0B-5KtFtiv6tFQmdDUWZUREFxaEk/edit?usp=drive_web
  5. Lekkasje på EGR kjøler eller flexirør på eksos etter katalysator.
  6. Kjipt på ny bil da
  7. ABS hjerne pleier ikke å gå i stykker på facelift, ei heller diesel. Det var problemer med at bensin pre-facelift hadde for dårlig beskyttelse på ABS hjerne og dermed ble for varme.
  8. Litt harry blir det, ihvertfall om du kjører på med full pakke innvendig. Jeg vekger å bruke LED kun i dørene ned mot bakken og i bagasjerommet, ellers er alt standard, pga det fine varmet lyset som er av glødepærer.
  9. Sjekket kransen i hvert hjullager? Eller ledninger? Sendt fra mobilen
  10. Min gikk ned til 9000 km for så å stige til 10000 km på 2000 km. Sendt fra mobilen
  11. Du kan lure ut begge fjærene uten å ta ned travers. Løsne begge skruene på en side på traversen om gangen så bryter du løs fjæra. Trenger ikke ta av eksos eller bremser eller noe. Sendt fra mobilen
  12. Nei, jeg bare liker bil. Jeg har sånn ipod interface i min bil. Forrige eier monterte det. Erstattet CD veksler. Sendt fra mobilen
  13. Gratulerer med ny bil da! Sendt fra mobilen
  14. Høres ut som hjernen eller flammevakt som betyr brenner innsats. Sendt fra mobilen
  15. Kanskje han var lei av webasto... Sendt fra mobilen
  16. 24347588725 er varenummer. Sendt fra mobilen
  17. Strandveien auto kan ikke flushe girkasser da de ikke har utstyr til det. Såvidt jeg vet. Men de kan skifte ca 7 liter. Be de om å skifte den tettehylsa til 200,- samtidig så slipper du å tenke på det etterhvert. Sendt fra mobilen
  18. Otis

    ABS Sensor

    Når du står foran bilen ja. Sendt fra mobilen
  19. Selve pluggen på toppen av webasto? Sendt fra mobilen
  20. Jeg antok det var slik det skulle være jeg. Sendt fra mobilen
  21. Otis

    ABS Sensor

    Eller de andre tingene såklart. Sendt fra mobilen
  22. Otis

    ABS Sensor

    Om du har pre facelift så er det sannsynlig med defekt abs hjerne. Sendt fra mobilen
  23. Min gjør å det, en 08 525dat. Men da er det en relativ bratt bakke. Ellers så holder den seg i ro eller siger sakte forover. Sendt fra mobilen
  24. Da låste den seg. Det er faktisk mange ting som kan være ødelagt på en webasto. Så en diagnose er tingen eller skifte hele enheten med en brukt som virker. Sendt fra mobilen
  25. Antar det er for å vite nøyaktig hastighet, og om den er i sving eller ikke, for å fungere uten GPS signal.
×
×
  • Opprett ny...