Gå til innhold

Min (gamle og ikke(!) bildeløse) "garasjetråd" - e61 solgt


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Det hele ser noe jalla ut, men det er bare en midlertidig løsning til jeg får montert en BMW USB-hub som gjør at jeg får alt i samme kontakt.

 

Etter dette var det bare til å laste ned Connected-appen fra App Store, og så fikk jeg tilgang via BMW Apps (både 6NF og 6NR (BMW apps) ble kodet inn ved montering av comboxen).

 

 

(Hadde ikke noe bedre bilde.)

 

Det ser ut til at det fungerer greit, men jeg har ikke fått prøvd så mye enda. Jeg synes det tar litt lang tid før man får opp alle appene eller hva det nå enn heter eneste. Er det noen som har noe erfaring her? Det kan gjerne gå noen minutt før alt er tilgjengelig, noe som er litt lenge etter min mening.

 

Det jeg ikke liker med BMW ConnectedDrive er at den appen alltid må stå på. Man kan liksom ikke sjekke facebook eller meldinger uten at appen slår seg av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det er en dårlig løsning, og det er også noe av grunnen til at jeg ikke har brydd meg noe særlig om å koble opp dette. Dessverre lite å gjøre med det, og det virker heller ikke som om det kommer til å bli endret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Kjøpte meg den saken her forrige uke, fungerte veldig bra. :)

 

IMG_5642_zpsff336c76.jpg

 

IMG_5644_zpsa53882e3.jpg

 

IMG_5645_zps84457011.jpg

(Nei, det hvite er ikke en ripe.)

 

Fungerte dessverre ikke like godt på 1-serien, da jeg slet med å få den under bilen.  8-[ Gikk på et vis til slutt, men bør nok kjøre oppå noe neste gang.

 

Fikk også denne lille pakken i dag:

 

IMG_5651_zps8c60276e.jpg

 

Som inneholdt dette (minus "spilleren"):

 

IMG_5653_zps2d554fa2.jpg

 

Når jeg monterte CIC så fikk jeg det aldri til å passe 100% med det originale dashbordet, så jeg har jaktet litt sånn halvveis på nytt siden. Disse er relativt sjeldne, men jeg fikk nå tak i et til slutt. Så får vi se hvor lenge dette blir liggende. :)

 

Ellers så har jeg fått laget meg litt hyller i skapene mine, samt begynt å isolere i garasjen. :)

 

IMG_5621_zpsb87ef9d7.jpg

 

IMG_5646_zpsa448f2dc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har visst plutselig et slikt på vei:  :-s

 

attachment.php?attachmentid=605739&stc=1

 

Jeg har egentlig alltid syns at disse har vært litt ...harry? Og kanskje spesielt meningsløst på en 116i, men på en annen side så er det jo litt tøft også.

 

Enda usikker på om jeg beholder det, men rattdekselet i alcantara (ubrukt og originalt BMW) og airbagen kommer ihvertfall for salg, så om noen er på jakt etter noe slik, så rop ut.

 

Om jeg beholder det så kommer nok det relativt nye og ganske strøkne M-sport-rattet jeg monterte for noen måneder siden for salg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er v.2, du har v.1.

Forskjellen er at dette er flatt i bunn og har alcantara over hele, mens ditt er rundt og har skinn øverst og nederst. Funksjonsmessig skal de være like, med unntak av fargene som du nevner.

Jeg aner ikke når dette kom, men det er nok noen år nyere.

Hva som er "best" er en smakssak, men selv synes jeg det du har ser litt penere ut med tanke på skinnet øverst og nederst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er v.2, du har v.1.

Forskjellen er at dette er flatt i bunn og har alcantara over hele, mens ditt er rundt og har skinn øverst og nederst. Funksjonsmessig skal de være like, med unntak av fargene som du nevner.

Jeg aner ikke når dette kom, men det er nok noen år nyere.

Hva som er "best" er en smakssak, men selv synes jeg det du har ser litt penere ut med tanke på skinnet øverst og nederst.

Du får vel performance ratt uten LED med flat bunn også. ? hvertfall i følge etk men jeg har vært usikker hver gang jeg skulle bestille derfor lot jeg være. Men skal kjøpe nå til våren tror jeg, uten LED med flat bunn. Beholder M plastdekselet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LIker den Karcherspyleren jeg :) Men den er for høy og klumpete dessverre. Den går nok greit under Pacemanen, men kan bare gi opp på Z4en. 

 

Så da blir det denne måten for min del  :-s

DSC_4343.jpg

 

 

 

Tror den 1eren din må være/bli norges best utstyrte bil hvis du fortsetter slik du gjør  :headbang: 
Og ja jeg er enig med Wicky ang. den spylervæskekanna  :drink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...