Gå til innhold

Min (gamle og ikke(!) bildeløse) "garasjetråd" - e61 solgt


awt
 Share

Anbefalte innlegg

e81 - Hentefilm

 

Vi får se hva jeg kommer over og hva jeg ender opp med. Jeg tar meg som regel god tid på slikt. :)

Har forresten laget en kjapp liten film fra når vi hentet bilen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

e61 - ettermontering av bluetooth handsfree (del to)
 

Det er så sykt lite og sette fingeren på her:-D perfekt bil!!

 
Tro meg, det er nok å sette fingeren på her, men takk skal du ha. :)

 

Jeg håper virkelig du er her den dagen jeg skal retrofitte inn CiC i min E60 også. Blir neste mod til sommeren :)

 
Hehe, tror nok ikke du har noe problem med en såpass enkel ettermontering, men om det er noe er det bare til å rope ut. :)

--------

Selv om jeg ikke har gjort så mye den siste tiden (har dårlig samvittighet for at HUD-prosjektet fortsatt ikke er kommet lengre), så får jeg nå gjort litt. Har nå endelig fått ferdig ettermonteringen av handsfree i bilen. Alt ser ut til å fungere greit foreløpig, men har ikke testet dette mens jeg kjører, så jeg håper ikke det er noen forstyrrelser noe sted.

Ble ikke mange bildene, og ikke er de så spennende heller (begrenset hvor spennende bilder av ledninger kan være), men legger de ut likevel.

Litt ledningstrekking. Bluetooth-modulen sitter naturligvis helt bak i bilen. :???:
B66045C3-2B76-4F79-9513-B501F37311FB-708

Litt mer rot:
DE70E489-58FA-48BC-801D-35D3FB6E2875-708

Tilkoblingen til mikrofonen: Ledningsnettet til dette er forøvrig hjemmelaget.
B8A337CF-A3CE-4FD4-88CF-1C8190A10481-708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut til at luktesansen til Saltkjelen fungerer. :roll:

Med mindre jeg har blitt lurt da, men var jo aldri.

Ettersom denne bilen ikke har noen form for iDrive fra før blir det en litt større operasjon enn i 5-serien, men tror det skal gå greit. Er litt deler som må bestilles, men vil vente til jeg har fått hovedkomponentene før jeg gjør noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er veldig bil. :D Baklyktene kjøpte jeg brukt, men de er opprinnelig kjøpt hos en eller annen BMW-forhandler. Jeg gav rundt halvparten av nypris tror jeg. Har ikke helt sjekket opp i hva de koster.

Byttet antenne i dag fra den lange originale til en billig en fra eBay. Helt grei, men om jeg merker stor forskjell på radiosignalet ryker den. Foreløpig har jeg ikke merket så stor forskjell.

Gammel:

file_zps7bf632cf.jpg

Ny:

file_zps00734327.jpg

Ny vs. gammel:

file_zps97d4d019.jpg

Forrige uke skaffet jeg meg nye skilt. Ikke at det var så mye galt med de gamle, men de så litt "brukte" ut. I den anledning fjernet jeg også den stygge skiltrammen foran og byttet ut den bak med en fra BMWCCN.

Synes bilen ble litt veldig hvit foran, så jeg la til en liten fjortiss-detalj. :) Synes det ble helt greit, men kommer til å legge på en ny som er vinklet litt mer mot høyre.

file_zpsec63808f.jpg

file_zpsda24b74c.jpg

file_zpsd737ce20.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at du ikke klarer holde deg, slik som meg :P

Driver bare å venter på at August kommer når den skrøpelige bilen til dama ikke går gjennom EU kontroll. Har klart å overtale henne til å prøve 1 serie og hun likte den veldig godt. Så lurer på om jeg kanskje ikke skal gå til innkjøp av en slik til vintern :)

Hvor fikk du tak i M stripene i fangern?

Går du får like omfattende retrofit i denne som i E61en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...