Fredrik 90 Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Jeg ville valgt CIC var jeg deg, skjermplaseringen er ikke den beste med det er utrolig artig å ha samt at det er ett stort pluss den dagen bilen skal selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 e81 - Hentefilm Vi får se hva jeg kommer over og hva jeg ender opp med. Jeg tar meg som regel god tid på slikt. Har forresten laget en kjapp liten film fra når vi hentet bilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Morsom snutt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 e61 - ettermontering av bluetooth handsfree (del to) Det er så sykt lite og sette fingeren på her:-D perfekt bil!! Tro meg, det er nok å sette fingeren på her, men takk skal du ha. Jeg håper virkelig du er her den dagen jeg skal retrofitte inn CiC i min E60 også. Blir neste mod til sommeren Hehe, tror nok ikke du har noe problem med en såpass enkel ettermontering, men om det er noe er det bare til å rope ut. --------Selv om jeg ikke har gjort så mye den siste tiden (har dårlig samvittighet for at HUD-prosjektet fortsatt ikke er kommet lengre), så får jeg nå gjort litt. Har nå endelig fått ferdig ettermonteringen av handsfree i bilen. Alt ser ut til å fungere greit foreløpig, men har ikke testet dette mens jeg kjører, så jeg håper ikke det er noen forstyrrelser noe sted.Ble ikke mange bildene, og ikke er de så spennende heller (begrenset hvor spennende bilder av ledninger kan være), men legger de ut likevel.Litt ledningstrekking. Bluetooth-modulen sitter naturligvis helt bak i bilen. Litt mer rot:Tilkoblingen til mikrofonen: Ledningsnettet til dette er forøvrig hjemmelaget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Da ser det ut til at luktesansen til Saltkjelen fungerer. Med mindre jeg har blitt lurt da, men var jo aldri. Ettersom denne bilen ikke har noen form for iDrive fra før blir det en litt større operasjon enn i 5-serien, men tror det skal gå greit. Er litt deler som må bestilles, men vil vente til jeg har fått hovedkomponentene før jeg gjør noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Da ser det ut til at luktesansen til Saltkjelen fungerer. \:D/ Jeg er spendt på videre oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Bil 1-serie du har fått deg! hvor kjøpte du blackline baklyktene, og hvor mye ga du for dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Ja, den er veldig bil. Baklyktene kjøpte jeg brukt, men de er opprinnelig kjøpt hos en eller annen BMW-forhandler. Jeg gav rundt halvparten av nypris tror jeg. Har ikke helt sjekket opp i hva de koster. Byttet antenne i dag fra den lange originale til en billig en fra eBay. Helt grei, men om jeg merker stor forskjell på radiosignalet ryker den. Foreløpig har jeg ikke merket så stor forskjell. Gammel: Ny: Ny vs. gammel: Forrige uke skaffet jeg meg nye skilt. Ikke at det var så mye galt med de gamle, men de så litt "brukte" ut. I den anledning fjernet jeg også den stygge skiltrammen foran og byttet ut den bak med en fra BMWCCN. Synes bilen ble litt veldig hvit foran, så jeg la til en liten fjortiss-detalj. Synes det ble helt greit, men kommer til å legge på en ny som er vinklet litt mer mot høyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Morsom liten detalj. Her må følges med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Da har nissen vært på besøk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Hvilken BOMBE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Se her ja, da var du i gang Tenkte meg nesten det Dette blir tøft, var faktisk stilig med de beskjedene M stripene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Det der kom ikke som noe sjokk nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Hmfr! Kjedelig å gjøre noe som alle forventer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Liker at du ikke klarer holde deg, slik som meg Driver bare å venter på at August kommer når den skrøpelige bilen til dama ikke går gjennom EU kontroll. Har klart å overtale henne til å prøve 1 serie og hun likte den veldig godt. Så lurer på om jeg kanskje ikke skal gå til innkjøp av en slik til vintern Hvor fikk du tak i M stripene i fangern? Går du får like omfattende retrofit i denne som i E61en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå