Gå til innhold

Min (gamle og ikke(!) bildeløse) "garasjetråd" - e61 solgt


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Med tanke på at ingenting av fester og slikt passet vil jeg si det gikk ganske greit. Måtte lage egne fester til klimapanelet og litt slikt.

Menyen forsvinner nok dessverre når det hele er kodet, men planen er å utivde til combox etterhvert, så får se hva jeg ender opp med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e81 - 1M interiørdetaljer i alcantara

 

Da har jeg "pyntet" litt innvendig. Alle delene er originale BMW-deler og er laget i Alcantara med oransje sømmer. Delene var kun tilgjengelige på 1M.

Demontert instrumenthuset:
371C20B9-A30E-4C43-AFC5-D22E16C8F82A-269

Nytt vs. gammelt:
309F7A1A-D3A8-431E-994C-3D35A79EC85B-269

"Ny" vs. gammel girkule/belg:
8212AAC9-02F1-49AA-8BCD-195D3CA88A67-269

...og det hele på plass:
file_zps006748d6.jpg
file_zps7dc83bc6.jpg
file_zpsf31c8bfd.jpg

Jeg hadde igrunn ikke tenkt å montere listen på dashbordet, da jeg trodde den ville se malplassert ut i forhold til resten av listene som ikke er byttet, men jeg ombestemte meg når den var på plass, så den får bli. :)

file_zps890a72c9.jpg
file_zps5316bf0c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. :) Selv om det ikke akkurat er så mye som ble montert, så synes jeg kvalitetsfølelsen (ikke at den er så stor) kom seg noen hakk. Kommer nok til å bytte ut dekslene ved askebegeret/girskap i samme koksgrå-aktige farge som 1M har også, da jeg synes det kræsjer litt nå, men det er ikke noe som er prioritert akkurat.

Dette så rimelig bra ut Anfinn. Nå må du bare få på plass comboxen, så har du den ultimate jentebilen.. :D

Jepp, combox er jo enhver jentes våte drøm. :D

Det er under sterk planlegging. Normalt plasseres jo disse bak i alle biler, men BMW selger et ettermonteringskit for e9x 3-serie der den monteres foran. Jeg er usikker på om dette lar seg gjøre i 1-serien, men det hadde spart meg for veldig mye arbeid. :)

Når skal vi montere senken da Anfinn?

Tja, en vakker dag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...