awt Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Med tanke på at ingenting av fester og slikt passet vil jeg si det gikk ganske greit. Måtte lage egne fester til klimapanelet og litt slikt. Menyen forsvinner nok dessverre når det hele er kodet, men planen er å utivde til combox etterhvert, så får se hva jeg ender opp med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Noen få bilder fra i dag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Så bra ut dette. Vi får ha oss en polerings helg og en photo shoot etter på. Bilen din blir bra med senk. Finnes det splittere fremme til denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximan Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Synd jeg ikke har kommet over denne tråden før. E61 er en så fin modell og i rød farge er den helt perfekt! Helt rett bil spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 e81 - 1M interiørdetaljer i alcantara Da har jeg "pyntet" litt innvendig. Alle delene er originale BMW-deler og er laget i Alcantara med oransje sømmer. Delene var kun tilgjengelige på 1M.Demontert instrumenthuset:Nytt vs. gammelt:"Ny" vs. gammel girkule/belg:...og det hele på plass:Jeg hadde igrunn ikke tenkt å montere listen på dashbordet, da jeg trodde den ville se malplassert ut i forhold til resten av listene som ikke er byttet, men jeg ombestemte meg når den var på plass, så den får bli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Det ble pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Det blei skikkelig bra. Mangler bare seter og resten av listene da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Detta var stilig Så dette på en 1M som sto på Konghelle bil... Det så rimelig bøst ut in real life altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Mye bra oppgraderinger på bilene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Dette så rimelig bra ut Anfinn. Nå må du bare få på plass comboxen, så har du den ultimate jentebilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Når skal vi montere senken da Anfinn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Takk for det. Selv om det ikke akkurat er så mye som ble montert, så synes jeg kvalitetsfølelsen (ikke at den er så stor) kom seg noen hakk. Kommer nok til å bytte ut dekslene ved askebegeret/girskap i samme koksgrå-aktige farge som 1M har også, da jeg synes det kræsjer litt nå, men det er ikke noe som er prioritert akkurat. Dette så rimelig bra ut Anfinn. Nå må du bare få på plass comboxen, så har du den ultimate jentebilen.. Jepp, combox er jo enhver jentes våte drøm. Det er under sterk planlegging. Normalt plasseres jo disse bak i alle biler, men BMW selger et ettermonteringskit for e9x 3-serie der den monteres foran. Jeg er usikker på om dette lar seg gjøre i 1-serien, men det hadde spart meg for veldig mye arbeid. Når skal vi montere senken da Anfinn? Tja, en vakker dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Det ble veldig bra awt! Er det lov å spørre hvor mye dette kostet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 I utgangspunktet var det 2700 SEK mener jeg på, men høggeren ville ikke sende til Norge, så det ble litt mer utgifter i forbindelse med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Høggern? trodde bare eiere med E34 og E36 gikk på høggern for å finne deler Så iallfall meget bra ut dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå