Gå til innhold

Min (gamle og ikke(!) bildeløse) "garasjetråd" - e61 solgt


awt
 Share

Anbefalte innlegg

e81 - Halve bilen senket

 

Senkefjærene har kommet på plass foran nå, og selv om den er original bak er jeg fornøyd med høyden slik den er nå. Da jeg vil godkjenne dette må jeg vel montere på nye fjærer bak også, men det er ikke usansynlig at de originale fjærene kommer på igjen etter godkjenning. Får se hvordan det blir først.

Jeg har også godt imot et av mine egne prinsipper, nemlig LED-blinklys. :roll: Forventet at dette skulle flimre når bilen ble opplåst, men jeg har ikke merket noe foreløpig. Om det skulle skje er det ikke verre enn å deaktivere pæresjekken, men ingenting er bedre enn å slippe. :)

file_zpsa6ec672d.jpg
file_zps964a0b23.jpg
file_zpsfc50dc98.jpg
file_zpsdc86dafd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble veldig bra. Hvis det var så at det senker 50/30 vil jeg anbefale deg å montere bak før du bestemmer deg helt. 30 bak på min og kan ikke se forskjell på før og etter bare at det ble overall bedre look :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo en litt morsom detalj jeg ikke har lagt merke til før. Blinkersene står motsatt vei i forholde til E9x.

De var temmelig like mine. Og de blinker noen ganger akkurat i det jeg har startet bilen.

Senken ble jo bra med kun fremme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er motsatt vei (men de er helt like) i forhold de til 5-serie også, så ser ut som om BMW har hatt en storbestilling på disse. :) Glemte å sjekke om de oppfører seg rart ved oppstart, så det må jeg finne ut av. Vil tro de flimrer hos meg likevel da. :)

@ahj: skal montere bak også før jeg bestemmer meg, så tar jeg en vurdering derifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ut det der, men ville også prøvd å senke bak som du sier. Må man absolutt ha bilen på firehjulskontroll etter bare å ha byttet til senkefjører? Hvordan syns du den ble å kjøre med senkefjører foran, awt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør vel alltid ha bilen på forehjulskontroll etter bytting av deler i understellet, men om det er noen vits vet jeg ikke. Uansett er dette et krav for å få det godkjent, så da kommer man ikke utenom.

Jeg har ikke testet så veldig mye, men skal jeg være ærlig så har jeg ikke kjent noen forskjell. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg har sagt dette før; Flott E61 du har :-) Vært morro med en photoshoot :-)

Kan jeg få anbefale høyglans sort 523i merke på bagasjeromsluken? jeg har blanksort emblem bak på min og det tar seg svært godt ut ettersom jeg (og du?) har høyglans shadowline og kjører en 2-fargers kombinasjon på bilene våre:-)

Slik ser mitt emblem ut

f3ht1pdmvu5xzjxipefp.jpg

Forøvrig glad jeg har alt utstyr i min så slipper jeg å bruke så mye tid på ettermontering...men når en har dine kunnskaper så gjør det jo ikke så mye om en må ettermontere litt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det. :)

Er høyglans på min også ja, men jeg måtte nok hatt en motor tilsvarende din eller større om jeg skulle hatt merke på. :) Det får holde med dette:

file_zps93934bcd.jpg

:D

Skulle ønske min også hadde noe mer utstyr fra fabrikk, det er ikke få ganger jeg har begynt å angre når jeg har kommet halvveis. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...