Ron Jeremy Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 Fantastisk resultat! Kudos til arbeidet og bilen, og til mannen som har gjort en ordinær E60 til å bli unik! Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 (endret) Kjenner jeg får sånn smålyst til å handle inn like felger, de ser så sykt råe ut, til å være vinterfelger edit: det med spotify i iDriven, hvordan får man det? Jeg har CIC i min, det er vel det du har også? Eller har du oppgradert til NBT? Endret Februar 8, 2015 av Clevion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 Det krever combox. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2015 Om ikke verdens mest spennende post, så har jeg iallefall fått opp fungerende SMS, E-mail og litt Office-funksjoner i CIC´en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 30, 2015 Share Skrevet Mai 30, 2015 Gjorde du noe spesielt for å få dette? Jeg har prøvd det meste etterhvert, men får ikke opp SMS og mail. Jeg vil tro det har noe med kodingen å gjøre, men jeg finner egentlig ingenting galt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Mai 30, 2015 Share Skrevet Mai 30, 2015 Denne har jeg ikke fått med meg! Nydelig bil, den så meget flott ut. Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 30, 2015 Share Skrevet Mai 30, 2015 Gjorde du noe spesielt for å få dette? Jeg har prøvd det meste etterhvert, men får ikke opp SMS og mail. Jeg vil tro det har noe med kodingen å gjøre, men jeg finner egentlig ingenting galt. Kode 6NS evt 7HE awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2015 Jepp, kodene som nevnt over, Anfinn! Du må også tillate telefonen din til å vise denne type informasjon på ekstern skjerm. awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 30, 2015 Share Skrevet Mai 30, 2015 Takk skal dere ha, det gjorde susen det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2015 Se der ja. Jeg regnet (og forventet) nesten at du løp ut i garasjen med en gang. Popza reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Veldig kult Awt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Se der ja. Jeg regnet (og forventet) nesten at du løp ut i garasjen med en gang. Veldig kult Awt Ja, jeg skjønner igrunn ikke helt hvordan jeg har gått glipp av en så enkel fiks. ...men noe annet. Tidligere hadde jeg Facebook under BMW apps der jeg kunne poste teite BMW-relaterte ting, men dette er borte nå. Har dere dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 Nei, det ble dessverre borte etter oppdatering av ConnectedDrive appen. I følge Tommi var det ikke en del av policyen til facebook at dette skulle være integrert i en bil (?). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Ok, litt synd selv om det aldri er noe jeg hadde brukt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå