Gå til innhold

Sedona rød E82 123d, Solgt


danskiii
 Share

Anbefalte innlegg

Tak bøyler og masse rot på taket er en trend jeg aldri har skjønt meg på.

Om man derimot gjør det skikkelig ser det kult ut :cool:

Dette skal bli pent og ryddig skal du se, rot skal andre få ta seg av :) gleder meg selv for å se om ideen i hodet blir lik virkeligheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøve montering før videre modifisering :)
d6a094949cb20734f68c769cb875c398.jpg



Disse er da kjøpt brukt men bærer lite preg av det. Måtte ha nytt monteringssett for e82/e92, da bilen det kom fra var e90 og monteringsettet jeg fikk med var ikke komplett..
Fant ut etter montering at gummibelgene fra det nye settet, som sitter helt nederst, var vel høyt over bilen når alt var montert. Så jeg ptøvde de som egentlig ikke var til min bil, men e90, og de passet myeeee bedre. Rare greier! Skal prøve hardplast festene som går til taket fra e90 også, da de ser enda lavere ut.

Endret av danskiii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart taktrekk? Eller hva er det du holder på med?

 

Hehe, det er allerede mørkt nok inni bilen så sort blir det nok ikke :)

 

Får vente til fredag å se om du ikke har fått det med deg :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal nok kutte både deen originale og kudde av festet på denne, så tar jeg ned bakerste røret og tig sveiser den på jobb :) så skal jeg også ta ned røret med mellomste potta og lage til et erstatnings rør med flens for mellompotta :)  få vekk skiten :P

 

Veldig interessert i å se resultatet av dette, går nemlig med slike ideer selv. Har hørt at det er problematisk med krom direkte mot svart står, bør visstnok legges noe mellom (rustebehandles) for å unngå korrosjon.

Endret av Basse Lusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...