Gå til innhold

E.H.D sin felgtråd - BBS CI-R, FI-R, HRE


E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

14 timer siden, Lifeasiknowit_bmw skrev:

Har sjekket tester på Michelin Pilot Super Sport dekkene og de scorer ikke nødvendigvis så bra som jeg hadde trodd...

Nokian Hakka Blue 2 Scorer 9,2 på NAF sin sommerdekktest, men er dette dekk verdig en BMW mtp. kjørefølelsen, sportsligheten og Comfort?

I'm so Sorry, men NAF test, huffamei 👎

Hadde hakka blue på min gjennom 200km. Nå i juni (245/45-18 all-around) Bilen "føt" på veien som om det var en pram. (må ha veldig myke dekksider)

Kjøpte Micheline supersport NON RUN FLAT (245/45-275-40)

Kjørt 1200km. Og er kjempefornøyd 

👍

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lifeasiknowit_bmw skrev:

Ok! :P det er jo greit å vite. 

Har du noen forslag til andre dekk? Trenger alternativer. Har funnet ut at det ikke alltid er like lett å finne de dekkene man skal ha når man leter etter ett spesifikt merke 

Ser at PS4S finnes i 235/35/20 og 265/30/20, så jeg hadde nok gått for de. Har egentlig ikke andre forslag på dekk som jeg kjenner, og med Michelindekkene får du mange km kjørelengde. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, E.H.D skrev:

Ser at PS4S finnes i 235/35/20 og 265/30/20, så jeg hadde nok gått for de. Har egentlig ikke andre forslag på dekk som jeg kjenner, og med Michelindekkene får du mange km kjørelengde. :-)

De slites ikke så lett?

pirelli dekkene har vart lenge (siden 2013). Er enda 2,8 mm på bakdekkene og 3,2 på framdekkene

Endret av Lifeasiknowit_bmw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 23.7.2017 at 22.19, Lifeasiknowit_bmw skrev:

De slites ikke så lett?

pirelli dekkene har vart lenge (siden 2013). Er enda 2,8 mm på bakdekkene og 3,2 på framdekkene

Mine Michelin PSS er kjørt 27-28000 km og foran har jeg 5mm igjen, og de nye PS4S skal ha enda bedre slitestyrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har et felgspørsmål angående Minien - jeg har funnet et sett OZ Crono HT 7x17" med ET37. Originalt innpress er ET48 på denne dimensjonen, dvs 11mm forskjell. Jeg har også funnet TÜV dokumentasjon på disse felgene der Mini Cooper S fra 2007 er listet opp i godkjenningsdokumentet. Kan jeg da få godkjent dette hos BT? Har sett flere som kjører med såpass "aggressivt" innpress på diverse Miniforum, men vet ikke helt hvordan det vil se ut med original dekkdim på 205/45-17 uten senk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...