Gå til innhold

E91 325i LCI - Individual Stratus Grau - Solgt


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Walkabout skrev:

Hva heter disse, og er du fornøyd med lyset de gir? Vurderer å bestille et sett til E90 :) 

Meget fornøyd, og ganske greie å montere. Selve pæra er i plast, så det er ikke smertehelvette å montere slik mange kan være med en svær aluribbe rundt.. 

Flere her inne som har handlet de, ikke er de så dyr heller. 

http://m.ebay.com/itm/9007-CREE-LED-Headlights-40W-5000LM-Super-White-HI-LOW-beam-6000K-Car-Bulbs-/181813032810?txnId=1582841443008

10 timer siden, Saltkjelen skrev:

Stilig! Jeg bestilte noen tilsvarende pærer til min bil nå, så det skal bli spennende å se hvordan disse fungerer. Synes det er helt horribel pris på MTEC og LUX sine pærer. Dimmer de mellom parklys og DRL?

Vurdert Mtec selv, men det blir fort mye penger når det kommer moms på de i tillegg. 

Hos meg er det ganske kraftig på DRL og neddimmet på park/osv. 

Men det er det lysmodulen som bestemmer, og det er fort gjort å kode akkurat slik man ønsker med eks Carly. 

Tenkt å kode at welcome lysene er AE + grøftelys. Sette DRL på maks styrke, samt å øke styrken ved parklys. Grøftelys skal også skrus på i tillegg til kurvelys når jeg svinger. 🤘🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gorg skrev:

Meget fornøyd, og ganske greie å montere. Selve pæra er i plast, så det er ikke smertehelvette å montere slik mange kan være med en svær aluribbe rundt.. 

Flere her inne som har handlet de, ikke er de så dyr heller. 

http://m.ebay.com/itm/9007-CREE-LED-Headlights-40W-5000LM-Super-White-HI-LOW-beam-6000K-Car-Bulbs-/181813032810?txnId=1582841443008

Vurdert Mtec selv, men det blir fort mye penger når det kommer moms på de i tillegg. 

Strålende, takk :) Veldig overkommelig pris det, er liksom ikke verdt 2 500 spenn inkl. mva. for Mtec. 

Husker du forresten hvilken type pære som står i tåkelysene også? Så kan gamlemor få oppgradert hele lysfronten på E90'en sin som en forsinket julegave, hehe :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Walkabout skrev:

Strålende, takk :) Veldig overkommelig pris det, er liksom ikke verdt 2 500 spenn inkl. mva. for Mtec. 

Husker du forresten hvilken type pære som står i tåkelysene også? Så kan gamlemor få oppgradert hele lysfronten på E90'en sin som en forsinket julegave, hehe :) 

Bare hyggelig :) 

http://www.ebay.com/itm/2x-80w-cree-white-9006-hb4-High-Power-LED-Car-fog-running-light-bulbs12V-24V-DC-/251302377069?hash=item3a82c9f66d

Disse matcher ganske bra. Er også veldig kraftig. Anbefalt på LED-pære tråden her inne.

Har hun en E90 LCI?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Gorg skrev:

Bare hyggelig :) 

http://www.ebay.com/itm/2x-80w-cree-white-9006-hb4-High-Power-LED-Car-fog-running-light-bulbs12V-24V-DC-/251302377069?hash=item3a82c9f66d

Disse matcher ganske bra. Er også veldig kraftig. Anbefalt på LED-pære tråden her inne.

Har hun en E90 LCI?

Fine greier! Jepp, hentet en 2010 320dA til henne i høst. Fin bil med det meste av ekstrautstyr. Har fått byttet til sort grill og sorte sideblinkers, så nå er det bare foliering av vinduslistene i blank sort som gjenstår. Må si jeg har fått veldig sansen for disse bilene :) 

IMG_0263.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Walkabout skrev:

Fine greier! Jepp, hentet en 2010 320dA til henne i høst. Fin bil med det meste av ekstrautstyr. Har fått byttet til sort grill og sorte sideblinkers, så nå er det bare foliering av vinduslistene i blank sort som gjenstår. Må si jeg har fått veldig sansen for disse bilene :) 

IMG_0263.JPG

Så jo meget fin ut :) De er gode biler som gir mye kjøreglede. 

De pærene passer bra, hadde det ikke vært msport eller xenonlykter måtte andre pærer blitt brukt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gorg skrev:

Vurdert Mtec selv, men det blir fort mye penger når det kommer moms på de i tillegg. 

Hos meg er det ganske kraftig på DRL og neddimmet på park/osv. 

Men det er det lysmodulen som bestemmer, og det er fort gjort å kode akkurat slik man ønsker med eks Carly. 

Tenkt å kode at welcome lysene er AE + grøftelys. Sette DRL på maks styrke, samt å øke styrken ved parklys. Grøftelys skal også skrus på i tillegg til kurvelys når jeg svinger. 🤘🏻

Ja, dette er jeg helt enig i. Så fint at de dimmer, det er nemlig en del pærer som har begrensning i selve konstruksjonen også som gjør at de ikke dimmes (f.eks LUX H8 160 og LUX H8 180), og billigere pærer har en tendens til å ha marginal forskjell i fullstyrke og dimmet styrke. Her er pærene jeg bestilte, men kjøleribbene er noget for store til at jeg får på lokket bak lykten igjen. Disse så ut til å fungere svært bra, så jeg tror jeg skal forsøke å slipe ned kjøleribbene der det er et problem. Hvordan er det med den eksterne styreboksen din? Er dette noe som blir varmt og som man må ta hensyn til å forhold til smelting? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Ja, dette er jeg helt enig i. Så fint at de dimmer, det er nemlig en del pærer som har begrensning i selve konstruksjonen også som gjør at de ikke dimmes (f.eks LUX H8 160 og LUX H8 180), og billigere pærer har en tendens til å ha marginal forskjell i fullstyrke og dimmet styrke. Her er pærene jeg bestilte, men kjøleribbene er noget for store til at jeg får på lokket bak lykten igjen. Disse så ut til å fungere svært bra, så jeg tror jeg skal forsøke å slipe ned kjøleribbene der det er et problem. Hvordan er det med den eksterne styreboksen din? Er dette noe som blir varmt og som man må ta hensyn til å forhold til smelting? 

Den kjølinga så litt lang ut.. 

Alt får plass inni lykta, må jo det for å ha det tett. Ikke merket noe til varmeutvikling. Hatt slike før som sagt uten problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amazon.jpg

Endelig tilgjengelig i Norge!! Abonnert på det nåh :) Skal testes i 4K og HDR på Shield TV ikveld :D 
 

Sitér

 

Halv pris i seks måneder

Mens Netflix' standardabonnement koster 99 kroner per måned, legger Amazon lista lavere.

Standardprisen er seks euro i måneden, altså en drøy femtilapp, mens man får de første seks månedene for halve prisen. Altså tre euro, eller da drøye 25 kroner.

Tjenesten kan også prøves ut i sju dager før man betaler.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12.12.2016 at 12.32, Gorg skrev:

s-l500.jpg

Hadde de tidligere, men klarte å knekke ene festet.. Skulle absolutt vri den feil vei -_- 

Så nå blir det å leke litt i Carly igjen, da det ble nullstilt ved service.

Hmm. Dette ble jo meget lekkert. Nesten så jeg må gå til innkjøp selv :)

Hva slags pærer har du i tåkelysa? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, ahj skrev:

Hmm. Dette ble jo meget lekkert. Nesten så jeg må gå til innkjøp selv :)

Hva slags pærer har du i tåkelysa? 

On 13.12.2016 at 10.12, Gorg skrev:

 

http://www.ebay.com/itm/2x-80w-cree-white-9006-hb4-High-Power-LED-Car-fog-running-light-bulbs12V-24V-DC-/251302377069?hash=item3a82c9f66d

Disse matcher ganske bra. Er også veldig kraftig. Anbefalt på LED-pære tråden her inne.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gorg skrev:

Endelig tilgjengelig i Norge!! Abonnert på det nåh :) Skal testes i 4K og HDR på Shield TV ikveld :D 
 

 

Niice! Har venta på det - blitt hekta på The man in the high castle, meget vellagd serie i mine øyne. Tok faktisk oppmerksomheten min bort fra TGT! Har sett i web player da, og den sliter litt med bilde-stemme-sync av og til, så blir godt å få en app på plass.

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, papertiger skrev:

Niice! Har venta på det - blitt hekta på The man in the high castle, meget vellagd serie i mine øyne. Tok faktisk oppmerksomheten min bort fra TGT! Har sett i web player da, og den sliter litt med bilde-stemme-sync av og til, så blir godt å få en app på plass.

Enig, ser ikke ut som de har fått app til Android Tv eller Apple Tv.. håper det går fort. Uansett, ønsker å støtte TGT, for det er det verdt. 

Vært kjekt med 4k og HDR, og ser ut som LG har app så håper det støttes der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...