Gå til innhold

Styling Tech....Treg eller?


alfaalfa
 Share

Anbefalte innlegg

46 minutter siden, teerex skrev:

Siste nytt: Fikk nå tlf fra dem for 5 minutter siden.

Joda felgene, evt. med dekk kunne de sende i neste uke.

Så vet helt ikke om man kan stole på det da....  liksom.

Følger sikkert med på forumet her 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hadde håpet å kunne komme med en spennende oppdatering i aften 😄

Han skulle ringe meg idag (det passet ikke igår), så venter fortsatt.

Aner ikke om de har sendt noe eller ikke, men ikke mottatt pakkesporing.....

I morgen er det 21 uker siden ordredato.

Tror jeg går over til telling av måneder istedenfor uker. Det blir vel 22 uker/5 mnd. neste helg.

Men er fortsatt ved godt håp..... på en måte 😄 Skal holde dere orientert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å oppdatere her. Snakket med Styling Tech forleden, og jo de jobber med saken 😄

Dvs. levering av felger og dekk. Ordredato for felger var den 09.07.23 og oppdatert med dekk den 07.08.23.

Ikke umulig at jeg kan ha noe før jul, og da er det jo ikke gått et halvt år engang.

Men straks 1 mnd siden han aksepterte å tilbakebetale forskuddet, så antar at han stoppet den betalingen da.

De kommende 4-5 mnd har jeg nok mere bruk for pengene enn felgene/dekkene, men vi får se.

Det er bare 2 mnd idag siden jeg fikk beskjed om at det var lys i tunellen vedr. leveringen. Skal purre på i morgen....

Endret av teerex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, teerex skrev:

Glemte å oppdatere her. Snakket med Styling Tech forleden, og jo de jobber med saken 😄

Dvs. levering av felger og dekk. Ordredato for felger var den 09.07.23 og oppdatert med dekk den 07.08.23.

Ikke umulig at jeg kan ha noe før jul, og da er det jo ikke gått et halvt år engang.

Men straks 1 mnd siden han aksepterte å tilbakebetale forskuddet, så antar at han stoppet den betalingen da.

De kommende 4-5 mnd har jeg nok mere bruk for pengene enn felgene/dekkene, men vi får se.

Det er bare 2 mnd idag siden jeg fikk beskjed om at det var lys i tunellen vedr. leveringen. Skal purre på i morgen....

Har mine tvil, men blir nå spennende å høre hva som skjer da 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.12.2023 den 22.53, sluquet skrev:

Du må være verdens mest tålmodige person!

Ikke umulig 😣

Ukens oppdatering er ingen oppdatering bokstavelig talt. Intet hørt, intet sett. 

Begynner å haste hvis hjulene skal få hedersplassen under juletreet i år :lol:

Nå har det gått over 5 mnd siden jeg betalte forskuddet. Ny rekord i klassen sen leveranse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Hvorfor kjører du ikke bare på med kortreklamasjon slik at du får tilbake pengene (ref. ditt tidligere krav om refusjon som ikke blir overholdt)? :)

De tar ikke kort 😣 Kun bank. Kanskje lurt med den forretningsdriften...

Refusjonen ble vel stoppet i siste liten siden jeg antydet at jeg fortsatt var interessert i felgene, forutsatt snarlig levering. Utelukkende pga. veldig konkurransedyktig pris. Ellers hadde jeg nok tatt i mot refusjonen med glede.

Dvs. jeg trodde faktisk at refusjonen ble gjennomført, fikk ikke beskjed om noe annet. Så håper de ikke har refundert til noen andre isteden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, GtiGtr skrev:

Om du får hjulene dine før jul, så skal eg sende mail og spørre om dei fortsatt har baklyktene eg bestilte for eit par år siden. Har jo fortsatt lyst på dei :D

Det kan du jo gjøre. Men du betalte kanskje ikke noe på forskudd? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...