Reef89 Skrevet Januar 15, 2022 Skrevet Januar 15, 2022 8 minutter siden, BMWlog skrev: Må bytte parklys på min E60 bi-xenon, er dette det som referees til som angel eyes? Eksempelvis disse? https://www.lyshelten.no/products/mtec-versjon-4-0-led-angel-eye-paerer-for-bmw-e39-e60-e61-e63-e64-e87-v4-0 Det stemmer. BMWlog reagerte på dette 1
BMWlog Skrevet Januar 15, 2022 Skrevet Januar 15, 2022 Ser Biltema selger disse og, plug and play? https://www.biltema.no/bil---mc/bildeler/bilbelysning/posisjonslys/angeleyes-til-bmw-e87-e39-e60e61-e63e64-e65e66-e83-e53-2000044428
Reef89 Skrevet Januar 16, 2022 Skrevet Januar 16, 2022 14 timer siden, BMWlog skrev: Ser Biltema selger disse og, plug and play? https://www.biltema.no/bil---mc/bildeler/bilbelysning/posisjonslys/angeleyes-til-bmw-e87-e39-e60e61-e63e64-e65e66-e83-e53-2000044428 PNP ja, men du må kode bort pæresjekken. BMWlog reagerte på dette 1
Scuirus2 Skrevet Fredag kl. 12:03 Skrevet Fredag kl. 12:03 Jeg har en 2010 E60 525d xDrive M-sport som har gått ca 210 000km, mye langkjøring. Jeg har hatt bilen siden 2011. Får snart levert en ny i4 M50. Er det noe særlig å få igjen for E60en, eller er det like greit å beholde den som vinterbil? Kan komme store snøfall der jeg bor og E60 xDrive har jo betydelig høyere bakkeklaring enn i4. Har heller ikke så veldig lyst til daglig å kjøre rundt i saltsuppa på E18 i Asker og Bærum med ny bil. Utstyr: Komfortseter Svart skinn Antrasitt tak Bamboo interiørlister CIC navigator Glossy shadowline lister Chrome grill Style 135M Sport MV2 18″ felger Tilhengerfeste Farge: Space grey
E.C. Skrevet Fredag kl. 12:14 Skrevet Fredag kl. 12:14 Tja, samme eier i 14 år, M-Sport, comfortseter, 3L M57 og grei km-stand bør da lande deg forbi 100k. Du får vurdere selv, men du finner neppe tilsvarende E60 særlig lett om du skal "angre deg" på salget. laffe, sveigis og ///M-ini95 reagerte på dette 3
Scuirus2 Skrevet Fredag kl. 12:39 Skrevet Fredag kl. 12:39 (endret) Er ikke aktuelt å kjøpe en annen eldre E60 hvis jeg ikke er fornøyd med i4 som vinterbil. Bilen min har riktig utstyr for meg, ser bra ut og jeg kjenner jo bilen svært godt siden den bare hadde vært brukt et halvt år da jeg kjøpte den. Så hvis jeg ikke er fornøyd med i4 M50 som vinterbil så er det risiko jeg ryker på en "iX3" Neue Klasse som vinterbil. Så da er jo alternativet å beholde E60en sannsynligvis svært rimelig. Bør jeg få skiftet veivhusventilasjon hvis jeg beholder den? Funderer også på om jeg bør få byttet dempere. Har vært minimalt med problemer med bilen. Er nye skiver og klosser foran, et hjullager ble byttet samtidig. Glødeplugger og glødekontroller er byttet. En lenkearm skal byttes neste uke. En fjær foran og en ryggesensor byttet. I tilegg er noe i forstillingen og skiver bak byttet. Bortsett i fra dette har det bare vært behov for oljeskift og service. Jeg har ikke skrudd bil på 26 år, siden jeg kjøpte en et år gammel E39 i 1999 så alle reperasjoner og service gjøres på verksted. Bruker et mindre verksted på bygda der jeg opprinnelig kommer fra som jo er mye rimeligere enn Bilia i Bærum. Er det noe annet som bør gjøres? Endret Fredag kl. 12:46 av Scuirus2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå