Reef89 Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Stod ikke i døren på Dimmen jeg bruker, men gikk ut i fra det som stod på dekket. rekner med det er greit.. Sent from my LG-D802 using Tapatalk På dekkene står det vel egentlig max PSI, man har man max trykk så kan dekkene bli altfor harde og ødelegge litt av komforten og lage mer veistøy. Så 1 eller 0.5 under max er helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Ja, tenkte meg det. Har noen hakka dekk av noe slag og mener max var 3.1.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smiley87 Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Noen her inne som har litt peiling på DPF regenerering eller hva det heter? Som kan fortelle hvordan det fungerer og hva som gjør at det starter. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Espelae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Se i den store dieseltråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apeloff Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Inne i hanskerommet på min e61, er det en nøkkel lignende sak! Den er festet i bakkant av hanskerommet, og ser ut som "nøkkelen" til bilen, bare uten innmat eller noe.. Noen som vet hva dette er? Mulig det står noe i instruksjonsboken, men dette er på ett språk som jeg skjønner mindre av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Den setter du inn reservenøkkelen i som da kan starte bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode1976 Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Er det mulig og koble ut airbagen på passasjersiden enkelt? Har hatt diverse biler som har hatt nøkkel og bryter til dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Mener på det var ekstrautstyr, men få biler har dette. Den kobles også ut om man har isofix i passasjersetet (også ekstrautstyr) og bruker denne. Andre enkle metoder finnes ikke. frode1976 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Jeg har nøkkel til min airbag på forsetet. Kjempeflott når man trenger det! Trodde det var standard jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Jeg har nøkkel til min airbag på forsetet. Kjempeflott når man trenger det! Trodde det var standard jeg. Dette har man kun om man har isofix i forsetet som ekstrautstyr. Jeg ble fortalt på mitt lokale verksted at det var mulig å gå inn og deaktivere airbagen ved koding, altså permanent til man evt. kodet tilbake. Barn er såpass mye tryggere plassert i baksetet så jeg ville uansett ikke la fruen ha barna i framsetet da de var små. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Har ikke isofix foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Lufttrykk.. Hvor mye bar bør jeg ha i 225/45/18 dekk? Vinterdekk Har testet litt forskjellig men landet på 2,4 bar fremme og 2,7 bar bak. Dette gir et godt kompromiss mellom komfort og grep for E61en i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Er det bare meg, eller ER dette tøft i en 530d?? http://m.youtube.com/watch?v=j-f5MX9q1mc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Nja. Jeg synes det blir litt vel meget. Men om noen vil det for å skille seg ut, så værsågod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Fikk en pakke i fra Dension i dag Skal få være prøve kanin for denne Smartlink uniten. Skal prøve å få montert denne så fort som mulig, og prøve å lage en god How to for de som skulle være interreserte. Fått montert denne? Sent from my LG-D802 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå