BMWlog Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Du kan vel legge dab antenne i senter høyttaler sin plass, midt i dashbordet? Ja det kan jeg jo, er vell like godt signal der som i A stolpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Jeg monterte antenna mi i venstre bakdør på det vinduet som ikke kan åpnes. Jeg skal snart bytte frontruta så for å slippe å legge opp antenna på nytt eller se den i hjørnet så vil jeg heller ha den bak. Jeg la kabelen gjennom "slangen" som går fra døra til karosseriet og under alle paneler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 (endret) Men som Otis sier, hvis den legges her er det vell OK, eller bør den ikke ligge skjult men med fri tilgang rett ut? Endret Oktober 4, 2015 av BMWlog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Fri sikt er vel ok, kan ikke tenke meg at den må ligge 100% fritt? Det er jo bare ett plastdeksel. Men om du har klimakomfort rute, byr det nok på problemer uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Spacer-hjelp: Har kjøpt et vinterhjulsett fra GS med 8*18 ET20 rundt hele noe som sitter veldig langt inn under skjermen på bilen.Vurderer derfor spacere, men lurer litt på hva som blir for mye. Tenker å ta 10mm på hver side foran og 20mm hver side bak. Usikker på om det blir for mye bak, men som dere ser på bildene må felgene mye ut.Setter stor pris på alt av tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Fri sikt er vel ok, kan ikke tenke meg at den må ligge 100% fritt? Det er jo bare ett plastdeksel. Men om du har klimakomfort rute, byr det nok på problemer uansett? Hva er klimakomfort rute? Er bare et bilde jeg fant på google, men har HUD om det har noe å si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Klimakomfort rute er laget for å begrense sol varme inn i bilen og blokkerer signaler av mange typer effektivt. De gjenkjennes med et lilla skjær på seg fra utsiden. BMWlog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Står dette isåfall som utstyrspakke? Og finnes det noe som heter "Hot weather package" istedet for "Cold weather package" siden jeg har kun MAX kulde og ikke MAX varme knapp (Importert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Ja, det skal stå i utstyrsliste som climate comfort windscreen. Husker dog ikke kode. Max varme knapp har ikke jeg heller... BMWlog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Oktober 5, 2015 Share Skrevet Oktober 5, 2015 Noen som har vært bort i at lyktespylere ikke fungerer? Hadde bilen på EU-kontroll i dag og oppdaget da at disse ikke lenger fungerer. Er en E61 08 520d. Sjekka sikringene, og de virka. Om jeg sjekka de riktige da - sjekka nummer 18 og 27 i hanskerommet. Fant ikke sikringsdiagrammet i bilen så måtte bruke et jeg fant på Google. Er jo en potensiell feilkilde det og;/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Noen som har vært bort i at lyktespylere ikke fungerer? Hadde bilen på EU-kontroll i dag og oppdaget da at disse ikke lenger fungerer. Er en E61 08 520d.Sjekka sikringene, og de virka. Om jeg sjekka de riktige da - sjekka nummer 18 og 27 i hanskerommet. Fant ikke sikringsdiagrammet i bilen så måtte bruke et jeg fant på Google. Er jo en potensiell feilkilde det og;/ som oftest er det spylermotoren som ikke vil mer. Enkel feilsøking er å få en person til å høre foran om det er noe sus fra motor eller ikke når du prøver å spyle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 som oftest er det spylermotoren som ikke vil mer. Enkel feilsøking er å få en person til å høre foran om det er noe sus fra motor eller ikke når du prøver å spyle. Ok, og om det ikke suser fra motoren så er problemet en annen plass da antar jeg? Håper jo at det er enklere og billigere enn å bytte motoren. I og med at begge ikke virker har jeg et lite håp om at det er noe annet. Så at det er et rele knyttet til spylerne så tenkte å prøve og bytte dette også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Er kun en motor til begge dysene. Lett å fikse og skambillig for ny på ebay bla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenris Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Noen som har en cic skjerm og harddiskmodulen å selge ? Har knappene liggende selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenris Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Og noen som har vært borti å få feilkode melding i dash på SOS ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå