Kruste Skrevet Desember 10, 2015 Share Skrevet Desember 10, 2015 Dette er ettermonterte lykter. Fikk tak i et sett faceliftlykter hos en høgger pluss at jeg bestilte meg et Bruce retrofit kitt fra Ebay. Dette er et såkalt Ricky Brake kitt der bare LED stengene og tåkelysene (halv styrke) lyser under kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 10, 2015 Share Skrevet Desember 10, 2015 Ledningsnettet ligger ikke klart. Takk for svar, hva er det jeg har orginalt inni der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xroban Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 (endret) Hei! Jeg har tenningsfeil på E60 min. Coilen på cyl 1 får ikke strøm. Det er en splitter ny orginal coil. Den forrige som satt der ble svidd, eller brent (luktet sånn) og den døde hvertfall helt. Satte da i en ny orginal coil, som ikke tenner. Krysssjekket, de andre coilene tenner heller ikke på cyl1. Takker for svar Endret Desember 12, 2015 av Xroban Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 Takk for svar, hva er det jeg har orginalt inni der da? Inni hvor? på bildet ditt har du kun varm lufts kanal (som alle har) + oppevaringsrom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 Inni hvor? på bildet ditt har du kun varm lufts kanal (som alle har) + oppevaringsrom. Er fullt av hull nede i oppbevaringsrommet.. Ser ikke originalt ut for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 (endret) Er fullt av hull nede i oppbevaringsrommet.. Ser ikke originalt ut for å si det sånn Ja så det etter å ha sett på bildet igjen. Du mangler platen, nr 22: http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/bmw_5_serie-e60-sedan-520i/eksterior_karosseri-etk_stotfanger_eksteriordeler-51_5114 Den skal klippses på i de hullene. Endret Desember 12, 2015 av Reef89 Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Desember 14, 2015 Share Skrevet Desember 14, 2015 (endret) Lagde et innlegg her tidligere om eksos/diesellukt i kupeen på min 520d. Problemet kom fra Injektorene og det var som Otis foreslo pakningen/skivene i bunn av injektorene. Fikk bytta alle 4 på Sulland idag til den nette sum av 2350,- og problemet er nå borte. En grei pris for å slippe å gjøre det selv, selv om jobben virka overkommelig også på egen hånd. Til informasjon for andre som opplever det samme problemet. Endret Desember 14, 2015 av laffe Skulebollen og Aroid reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 14, 2015 Share Skrevet Desember 14, 2015 Da du huske å trykke beste svar på den tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Desember 16, 2015 Share Skrevet Desember 16, 2015 Da har jeg fått skifta hovedtermostat og EGR termostat på min 09 525d. Nådde ikke mer enn rundt 78 grader ved motbakke og litt pådrag, og kunne falle ned igjen til under 70. Skifta først termostat på EGR, ble kanskje litt bedre, men passerte likevel ikke 80 grader. Skifta så hovedtermostat, og passerte da 90 grader på første turen! Uvisst hvor lenge jeg har kjørt rundt med for lav motortemp, men er nok ikke den eneste, siden man er avhengig av den skjulte menyen for å være sikker. Bilen har nå passert 175' km, men har ikke hatt trøbbel med partikkelfilter ennå, så var nok greit å få retta opp i tempen, før det ble tull! Skifta alle glødepluggene her en dag også, da jeg hadde feilkoder på 3 av de og motor gikk litt ruskete første sekunda da det var kaldt i været. ( fra 5 pluss og nedover) Divercity'n skifta jeg i forrige uke, så nå er alt på stell igjen! God samvittighet før jul! Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simenfv Skrevet Desember 17, 2015 Share Skrevet Desember 17, 2015 Hei hei.Har akkurat bytta ccc til en nyere type, men idrive kontrolleren (hjulet) fungerer ikke.Er det koding som skal til eller passer de rett og slett ikke sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 17, 2015 Share Skrevet Desember 17, 2015 Mener bestemt at cic ikke kan bruke hjulet fra ccc uten koding om det var mulig i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simenfv Skrevet Desember 17, 2015 Share Skrevet Desember 17, 2015 Men er forstatt ccc jeg har, bare nyere type med de 8 knappene. Har ikke byttet til CIC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 17, 2015 Share Skrevet Desember 17, 2015 Åja, kan sikkert kodes. Men det er en forskjell på kontroller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 17, 2015 Share Skrevet Desember 17, 2015 (endret) CCC må kodes til å bruke gamle kontroller. Fort gjort. EDIT: Dog kan det være at software på gateway er for nyere CIC kontroller kanskje, tidliger eier av den CCC kan ha gjort mye rart. Men det er fort gjort å finne ut Endret Desember 17, 2015 av SweetBMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simenfv Skrevet Desember 17, 2015 Share Skrevet Desember 17, 2015 Har prøvd å leite litt, men ikke finni noe fornuftig oppskrift.Veit du hvordan det skal gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå