Maxmek Skrevet August 2, 2016 Share Skrevet August 2, 2016 2 timer siden, Skulebollen skrev: Anyone? Søk etter "E60 mud flaps" på Ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 2, 2016 Share Skrevet August 2, 2016 Liker og bruke koed eller gs jeg som regel like billig nesten også får man støttet opp norske butikker litt.. Så er man også sokre på di er originale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 3, 2016 Share Skrevet August 3, 2016 Koed er dansk. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 3, 2016 Share Skrevet August 3, 2016 Norsk avdeling med to veldig hyggelige og hjelpsomme folk 👌 awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet August 7, 2016 Share Skrevet August 7, 2016 Er det noen som vet hvor IKHA modulen ligger i disse bilene? (Klima) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 7, 2016 Share Skrevet August 7, 2016 Det er selve klimapanelet. BMWlog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet August 8, 2016 Share Skrevet August 8, 2016 9 timer siden, awt skrev: Det er selve klimapanelet. OK Takker Så bare denne delen altså: Eller består det av flere deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 8, 2016 Share Skrevet August 8, 2016 Det er kun den ja, men det er litt sensorer og slikt her og der. BMWlog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 8, 2016 Share Skrevet August 8, 2016 @BMWlog Husk at det er forskjell på klimapanel for biler før og etter LCI, samt visuelle endringer før og etter 03/2005. Det er også forskjell mellom biler som har semi-automatisk klimaanlegg ("gammeldagse" vriknotter) og automatisk klimaanlegg (runde vriknotter). BMWlog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet August 8, 2016 Share Skrevet August 8, 2016 Takker så mye! Et spørsmål til når jeg først er i gang, finnes det noe av klimaanlegget i nærheten av passasjer fotbrønn/hanskerom? (Sensor?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet August 18, 2016 Share Skrevet August 18, 2016 On 30.7.2016 at 14.14, mspec skrev: Funker temperaturjusteringen da? dvs. merker du feks. forskjell på 18 og 23 grader? Vannventilen kan låse seg fast slik at du ikke får justert temperaturen. Har samme problem på min, merker ikke temp forskjell etter påfylling av gass, samt dårlig kjøling. Noe man kan gjøre for å sjekke evt fikse vannventilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 18, 2016 Share Skrevet August 18, 2016 Den henger på venstre støtdemper tårn i motorrommet. Meget like på E6x og E38/39. Ligger nok en del guider på dette på nettet. Men jeg har litt vanskelig for å tro at det er feil på denne delen allerede nå. Og dessuten kan man lese av alle data på klima med ISTA/Rheingold, så ingen mekanisk arbeid er påkrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet August 18, 2016 Share Skrevet August 18, 2016 3 timer siden, Torbjørn E39 skrev: Har samme problem på min, merker ikke temp forskjell etter påfylling av gass, samt dårlig kjøling. Noe man kan gjøre for å sjekke evt fikse vannventilen? Sliter med det samme, si gjerne fra om du finner utav noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minim Skrevet August 18, 2016 Share Skrevet August 18, 2016 sikker på at det er gass igjen da? Fylte på e70n min og det holdt en ukes tid så var det tomt igjen. Sensoren i bilen viste 4bar når det var ca 20gradee ute etter fylling og 0bar når det ikke var mer kjøling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet August 18, 2016 Share Skrevet August 18, 2016 Jeg har betalt nesten 3000kr for påfylling og trykktesting, så at det ikke fungerer ordentlig med ac synes jeg er merkelig. Tester ikke verksted dette etter endt jobb. Men har dialog med de og skal kjøre innom de imorgen for nærmere sjekk samt sjekke om det har lekket ut igjen. Til meg var det så og si tomt for gass før de fylte på 665gram, gassen er svindyr (2,50 pr gram!!) Skal komme med en update om de har tid å sjekke imorgen og hva de finner ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå