L.M.e30 Skrevet Mars 24, 2016 Forfatter Skrevet Mars 24, 2016 Lagde sidefestene til bakfangeren her om dagen, ble meget bra om jeg skal si det sjøl. hehe. Skal bare lage hull til boltene i bjelken å lime den til bjelken nå så kan ennå en ting krysses av på lista over ting som skal gjøres før lakkering. Freakshow reagerte på dette 1
L.M.e30 Skrevet April 15, 2016 Forfatter Skrevet April 15, 2016 Kom pakke i posten igjen i dag. Snart komplett fuelsystem. Freakshow reagerte på dette 1
L.M.e30 Skrevet Juni 26, 2019 Forfatter Skrevet Juni 26, 2019 Sandblåsing står for tur og bilen er nok en gang helt demontert Ingvaldsen, Diiesel og volvobrage reagerte på dette 3
L.M.e30 Skrevet Juni 26, 2019 Forfatter Skrevet Juni 26, 2019 Blir mye løse deler som skal ha lakk så da må man passe på når det er plass i garasjen. Diiesel reagerte på dette 1
RF91 Skrevet Juni 26, 2019 Skrevet Juni 26, 2019 Las gjennom tråden og eg må sei at du har gjort vanvittig mykje bra arbeid her 😁 Sjølvsagt litt synd med maskin frå söta bror, men eg trur det blir bra lell 😎
L.M.e30 Skrevet Juli 1, 2019 Forfatter Skrevet Juli 1, 2019 (endret) Takker for det, søta bror har mye bra. Surstrømning, harryhandel og folkøl. Hehe bilen tilbake fra sanblåsing, grunnet med epoxy. Det ble samtidig lagt på karrosseri kitt og lakkert svart under, gulvet inne og hjulhus. Neste på programmet er sparkel og kitt. Endret Juli 1, 2019 av L.M.e30 Diiesel og fupsaker reagerte på dette 2
L.M.e30 Skrevet Juli 8, 2019 Forfatter Skrevet Juli 8, 2019 Ferdig med kitt og sparkel, fyller neste. Diiesel reagerte på dette 1
L.M.e30 Skrevet Juli 9, 2019 Forfatter Skrevet Juli 9, 2019 Fyller på. Bare å slipe litt så er det lakk🤗 M-Tech, RF91, hsd og 3 andre reagerte på dette 6
L.M.e30 Skrevet Juli 16, 2019 Forfatter Skrevet Juli 16, 2019 Lakket innvendig, motorrom og bagasjerom. Bare å maskere på nytt å lakke utvendig👍 volvobrage, BjornarHS, Hardtop og 2 andre reagerte på dette 5
Evopower Skrevet Juli 16, 2019 Skrevet Juli 16, 2019 Fint arbeid og stilig prosjekt! Utrolig at du klarer å få noe slikt godkjent i Norge. De fleste av oss får avskilting nærmest bare det står slissa og borra skiver på bilen 😛 Volvomotor støtter jeg fullt ut da jeg kommer fra rallycross og ser hvor effektivt dette er. Med tanke på vektfordeling spesielt. 16v turbo er nok ideell til ditt bruk som blir vei/rudskogen bil?. Men hadde brukt bmw kasse med adapterplate fra KL Racing. Så lenge det ikke er en original m3 så må du bare kappe og bygge om. Stå på!
L.M.e30 Skrevet August 21, 2019 Forfatter Skrevet August 21, 2019 Takk for det. Men er ikke volvo 16v. Det er en 2,5 20v med bmw kasse og adapter fra kl racing. Er så lenge siden jeg leverte søknad nå at jeg må nok følge opp saken med biltilsynet igjen om ikke søke på nytt. Da begynner jobben med å finne alt av deler som ble demontert for 10 år siden. Naturligvis er ingen ting merket eller katalogisert på noen som helst måte M-jakob, Hardtop, volvobrage og 1 annen reagerte på dette 4
L.M.e30 Skrevet August 26, 2019 Forfatter Skrevet August 26, 2019 Taktrekk og frontrute på plass. Tok taktrekket ei runde i vaskemaskin. Mulig det krympa et par millimeter for det var en kamp å få stekt det nok ut etterpå. M-jakob reagerte på dette 1
L.M.e30 Skrevet September 19, 2019 Forfatter Skrevet September 19, 2019 Måtte ha litt hjelp til å holde taktrekket når vinduene skulle inn. Koffertlokk og vingen med den obligatoriske flappen er også på Mathiseen, Netlandet, Orjan og 5 andre reagerte på dette 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå