Gå til innhold

e30 325, komplett m3 forvandling og volvo maskinist


L.M.e30
 Share

Anbefalte innlegg

Lagde sidefestene til bakfangeren her om dagen, ble meget bra om jeg skal si det sjøl. hehe.

Skal bare lage hull til boltene i bjelken å lime den til bjelken nå så kan ennå en ting krysses av på lista over ting som skal gjøres før lakkering.20160315_134506.thumb.jpg.dab434126f68eb20160315_134545.thumb.jpg.7ff0606c125470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 years later...

Takker for det, søta bror har mye bra. Surstrømning, harryhandel og folkøl. Hehe

20180314_213739.thumb.jpg.c8cba8be44235f926d7b22a7850e67e0.jpgbilen tilbake fra sanblåsing, grunnet med epoxy. Det ble samtidig lagt på karrosseri kitt og lakkert svart under, gulvet inne og hjulhus. Neste på programmet er sparkel og kitt.

Endret av L.M.e30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint arbeid og stilig prosjekt! Utrolig at du klarer å få noe slikt godkjent i Norge. De fleste av oss får avskilting nærmest bare det står slissa og borra skiver på bilen 😛

Volvomotor støtter jeg fullt ut da jeg kommer fra rallycross og ser hvor effektivt dette er. Med tanke på vektfordeling spesielt. 16v turbo er nok ideell til ditt bruk som blir vei/rudskogen bil?. Men hadde brukt bmw kasse med adapterplate fra KL Racing.

Så lenge det ikke er en original m3 så må du bare kappe og bygge om. Stå på! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Takk for det. Men er ikke volvo 16v. Det er en 2,5 20v med bmw kasse og adapter fra kl racing. Er så lenge siden jeg leverte søknad nå at jeg må nok følge opp saken med biltilsynet igjen om ikke søke på nytt.

Da begynner jobben med å finne alt av deler som ble demontert for 10 år siden. Naturligvis er ingen ting merket eller katalogisert på noen som helst måte

 

20180406_203524.jpg

20180406_203616.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...