Fredrik Skrevet August 20, 2014 Skrevet August 20, 2014 Spottet en nydelig tyskregistrert E28 med tidsriktig campingvogn idag. Jeg kom i motkjørende retning så det var litt vanskelig å få tatt et bilde av ekvipasjen, men dette var i lokalområdet så jeg tror at jeg vet hvor bilen befinner seg. Jeg prøver å få tatt et bilde i morgen...
noekult Skrevet August 20, 2014 Skrevet August 20, 2014 Spottet selv en tilsynelatende god E28 i sølv (Carl Berner, i dag 14-tiden). Alltid en glede!
wicky124 Skrevet August 20, 2014 Skrevet August 20, 2014 Wicky : har lest at du har kjærlighet til eldre merce Tenkte på deg da jeg spottet denne i drammen Helt riktig! har hatt en slik modell tidligere også som jeg prøvde å kjøpe tilbake... Så ut som den der var en smule forlatt...?
Tzunami Skrevet August 20, 2014 Skrevet August 20, 2014 Noen andre som også har sett en svart Lexus LFA i Oslo-området i dag? Kompis som spottet og var i ekstase, men han så ikke om det var norsk eller utenlandsk bil... Den er norsk ja, DN-regga faktisk Spottet en S4 skolebil i dag, siden vi har snakket om grombiler som skolebil... Og en noe forbrent Morgan..
Tzunami Skrevet August 20, 2014 Skrevet August 20, 2014 Åja, er jo bare å høre med biltilsynet om det er registrert flere enn den ene i norge det?
Haukefer Skrevet August 21, 2014 Skrevet August 21, 2014 Nydelig F10 M5 i Bergen tirsdagskveld. Prøvde å ta bilde litt i skjul siden eieren satt i bilen, resultatet ble jo der etter.. VegarVS reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet August 21, 2014 Skrevet August 21, 2014 Tøff sykkel... Haukefer og VegarVS reagerte på dette 2
Gabz Skrevet August 21, 2014 Skrevet August 21, 2014 Tror neppe sjåføren hadde mislikt at noen tar bilde av bilen hans når han har lagt tid og penger i å få den fet. Er jo bare å spørre
Tzunami Skrevet August 21, 2014 Skrevet August 21, 2014 Er en stavangerbil det Den er nok mørke-grå Stavangerbil? Er DN-regga og går i oslo denne da?
awt Skrevet August 21, 2014 Skrevet August 21, 2014 Norges (og Nordens også forøvrig) eneste LFA hører til i Stavanger ja, til tross for jallaskiltet. Stavanger kommune jevnet ut fartshumpen da Rune Berge Viks luksus-Lexus gikk nedi med fronten. Kan jo også være verdt å nevnte at Norges eneste Enzo, F50, 288GTO, Bugatti EB110 og litt annet småknask også hører til i Stavangerområdet. Tzunami reagerte på dette 1
Hansh Skrevet August 21, 2014 Skrevet August 21, 2014 Nydelig F10 M5 i Bergen tirsdagskveld. Prøvde å ta bilde litt i skjul siden eieren satt i bilen, resultatet ble jo der etter.. Den stod parkert akkurat samme sted forrige lørdag og. Haukefer reagerte på dette 1
ahj Skrevet August 21, 2014 Skrevet August 21, 2014 Norges (og Nordens også forøvrig) eneste LFA hører til i Stavanger ja, til tross for jallaskiltet. Stavanger kommune jevnet ut fartshumpen da Rune Berge Viks luksus-Lexus gikk nedi med fronten. Kan jo også være verdt å nevnte at Norges eneste Enzo, F50, 288GTO, Butatti EB110 og litt annet småknask også hører til i Stavangerområdet. Ikke glem F40 og da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå