MariusRoren Skrevet Juli 29, 2014 Share Skrevet Juli 29, 2014 Møtte på en rød e46 M3 på Borre idag.. Har sett denne før. Tilhører den noen i horten/tønsberg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 30, 2014 Share Skrevet Juli 30, 2014 Tror jeg spotta Norges tøffeste E38 i går... L Version, laaaaaav som faen med stuk, matt grå-aktig farge og mørke ruter, soltak på vipp AE lys og facelift lykter bak.... den var VIRKELIG rå.... kjørte i motsatt felt så fikk ikke tatt no bilder men den var synlig laaaang vei as...skilte seg virkelig ut! Spotta ved strømmen området... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 30, 2014 Share Skrevet Juli 30, 2014 Kom over en skjeldenhet i dag, Suzuki Cappuccino på norske skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 30, 2014 Share Skrevet Juli 30, 2014 Kjørte en gammel kar forbi i en rød 458 Italia... han dro den IKKE på gira for å si det slik.. på en strekke på 500meter tror jeg han kom opp i 3gir... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 31, 2014 Share Skrevet Juli 31, 2014 Så plutselig noe spennende i speilet mitt i ferien. Så kom den opp på siden min. Da var selvfølgelig speilet bare i veien Dagen etter så jeg denne. Ikke sikker på om det var en AMG eller ikke. Men den så hvertfal dyrere ut enn hele byen i bakgrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 31, 2014 Share Skrevet Juli 31, 2014 L Version S klasse med amg pakke og v8 (?) emblemer på forskjerm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet August 1, 2014 Share Skrevet August 1, 2014 Tok igjen en B12 5.7 i går.. dårlig med bilde men fanget på film.. Norsk, men hadde veldig god tid til kirken virket det som... Alpina b12 5.7: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssabidaa Skrevet August 2, 2014 Share Skrevet August 2, 2014 Så faktisk en Maserati i dag! Jeg fikk bare sett litt av baken, men jeg tror det var en GT.Så også to utrolig strøkne 911-er. Den ene hadde en mørk sølv-farge og den andre var sjokk-orange. 911-er vanskelig å se forskjell på og siden de var så langt unna kan jeg ikke med sikkerhet si hva de var.. Så også en haug med Alfa Romeoer i dag og det gjør meg alltid glad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 3, 2014 Share Skrevet August 3, 2014 Slik skal en E39 se ut ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 3, 2014 Share Skrevet August 3, 2014 Noen her som kjører en strøken E38 i Rygge-området? Spotta den på bensinstasjonen ved avkjøringa til flyplassen. Svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 Møtte på en hyggelig eldre mann hjemme i Halden i dag. Han kjøpte sin BMW 325i ny i 1989! Bilen er kun kjørt 99.000 km. Den var veldig pent behandlet og så ut som ny innvendig. Han var IKKE interessert i å selge! SigurdE36 og M|Fjeld reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 Han var IKKE interessert i å selge! Haha tipper han er drittlei av unge menn som spør om han vil selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 For en bil! Beste jeg har sett på lenge av en e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 Heldigvis spurte jeg ikke om bilen var til salgs, han bare nevnte det. Og ja, han hadde fått noen tilbud ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 Herlig bil med flott historie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå