JMossige Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Hvor? Utenfor jobben på Ganddal. Holder du til i området muligens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Utenfor jobben på Ganddal. Holder du til i området muligens? Nope, var bare litt nyskjerrig! Farge på bilen utvendig og innvendig?Går en grå m4 på Bygdøy iaf. 99% sikker på at den holder til på Ullern/røa, men er en del i Bygdøy området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Nope, var bare litt nyskjerrig! Farge på bilen utvendig og innvendig? Fargen var lik din, men fikk ikke med meg interiørfarge. Så bare bakenden når den kjørte forbi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 X5 ///M 50d på svenske skilter selvfølgelig. Audi RS3 i bakgrunnen bak den hvite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Ser en X6 med store tall for motorisering ved lørenskog ofte...svensk den også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyrox Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Møtte på disse her utenfor Bergen Kino ved premiere av filmen Børning. For de som ikke har sett filmen, den anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabeta Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 Juksa litt og reiste til det store utland. Kunne vel fylt tråden her etter runden i Monaco. Men... Får være måte på hvor turist man skal være! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 X5 ///M 50d på svenske skilter selvfølgelig. Audi RS3 i bakgrunnen bak den hvite. Bare meg som syns skrifta bakpå ser litt teit ut? Blir litt mye, ser selvmontert ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 Fargen var lik din, men fikk ikke med meg interiørfarge. Så bare bakenden når den kjørte forbi. Jeg har også truffet på denne. Og da mener jeg det var daglig leder hos Porsche Center som kjørte den. Bavaria Stavanger har vel hatt en inne allerede mener jeg å huske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 Bare meg som syns skrifta bakpå ser litt teit ut? Blir litt mye, ser selvmontert ut. Nja. Hadde jeg hatt en ///M 50d så hadde jeg nok latt det være. Hadde jeg hatt en 3 liter ville jeg nok kjørt det cleant bak. Synes det er litt kult med denne ///M'n man ikke ser hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 Så en slik på butikken i går, men der hadde de fjernet 0d, så det sto "X5 M5". Måtte le litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 Sto en M50d i Ås for en stund siden også, men det var riktignok en X6. Norske skilter hadde den i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 Jeg har iallfall sett tre X5 M50d i sommer og de har alle vært Norske, nå får snart naboen her sin også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 Nja. Hadde jeg hatt en ///M 50d så hadde jeg nok latt det være. Hadde jeg hatt en 3 liter ville jeg nok kjørt det cleant bak. Synes det er litt kult med denne ///M'n man ikke ser hver dag Ironisk nok er X5 M50d også en treliter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 denne ekke ford fan, men liker de der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå