Reef89 Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Tja, hva skal man si. Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 "Æsj" burde holde! Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 740d xdrive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Så en F430 Scuderia på rudskogen idag ^^ kanskje det er samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Tja, hva skal man si. KAWASAKI !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Skrev feil, mente selvsagt F430* Scuderia *430 Scuderia (sorry) På Scuderia faller F-en bort, bilen heter 430 Scuderia Da vet dere det *trasker ut av tråden igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Jøss. Da har jeg vært på mitt aller første streetmeet . Sett mye gromt, men med ødelagt mobilkamera kommer man ingen vei Kan nevne: - MASSEVIS AV GROMME IMPREZAER! WOOHOHOO - SJUKT grom grå farget Honda s2000 (im in love!) - S14a i blå farge - tror neppe jeg har sett en så fin s14a i blå farge før - En hvit Evo 6. Eieren kjørte rundt som om han hadde stjålet bilen. - Masse stygge volvo 240er fra traktorland Edit: Mener jeg spotta Wicky sin E klasse stasjonsvogn? Så han kjøre forbi, men fant han aldri etterpå. HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 5, 2014 Share Skrevet Oktober 5, 2014 Wicky var på ikea ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Oktober 5, 2014 Share Skrevet Oktober 5, 2014 Jøss. Da har jeg vært på mitt aller første streetmeet . Sett mye gromt, men med ødelagt mobilkamera kommer man ingen vei Kan nevne: - MASSEVIS AV GROMME IMPREZAER! WOOHOHOO - SJUKT grom grå farget Honda s2000 (im in love!) - S14a i blå farge - tror neppe jeg har sett en så fin s14a i blå farge før - En hvit Evo 6. Eieren kjørte rundt som om han hadde stjålet bilen. - Masse stygge volvo 240er fra traktorland Edit: Mener jeg spotta Wicky sin E klasse stasjonsvogn? Så han kjøre forbi, men fant han aldri etterpå. Den S2000'en så jeg på motorveien fra Strømmen og inn til Oslo sånn halv ett tia, den var greit lav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Oktober 5, 2014 Share Skrevet Oktober 5, 2014 Ikke så vanlig valg av motor på denne heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Oktober 5, 2014 Share Skrevet Oktober 5, 2014 Den S2000'en så jeg på motorveien fra Strømmen og inn til Oslo sånn halv ett tia, den var greit lav har drømt om s2000 lenge, kult å endelig få sett et skikkelig badass eksemplar Glemte forresten å nevne et par grombiler til: - E36 med rusta paneler ("rat" eller hva det heter) - E28 525i - E30 et eller annet i blå farge med Koed klistremerker på venstre dør (stod et par biler unna meg, men fant ingen eier ) - Original e46 m3 uten mods (kjedelig å se på spør du meg :S). - senka hvit e92 - Et par gromme senka e39 <- Var en som skilte seg ut veldig: Blå farge, blå angel eyes, blå grøftelys, blå skiltlys, led baklykter. Har en mistanke om at det var denne: - DRIT LAV hvit Audi A4 stasjonsvogn <-- +2010 modell. Kjempe fin! - Kjempe fin og kjempe lav Datsun med sykkel og langrennski på taket haha. - Et par gamle skyliner. - Grom ford pickup truck. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 5, 2014 Share Skrevet Oktober 5, 2014 Zymh på forumet her sin E39, det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Oktober 5, 2014 Share Skrevet Oktober 5, 2014 Da var det mest sannsynlig den jeg så . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Oktober 5, 2014 Share Skrevet Oktober 5, 2014 Traff på en BMW i8 i dag i Tananger/Sola/Stavanger Rakk dessverre ikke noe bilde. jeg så den med forus på torsdag helt rååå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 5, 2014 Share Skrevet Oktober 5, 2014 har drømt om s2000 lenge, kult å endelig få sett et skikkelig badass eksemplar Kan jo slenge ut bilde av bilen, en bekjent av meg sin... og en annen kamerat sin Kjenner til 4 stk s2000 faktisk Den grå, den blå, en rød og en olivengrønn (trolig den mest strøkne s2000 i landet) utrolig kule biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå