Tzunami Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 Er en som driver Autopia som eier den, skal etter hva jeg har skjønt være bygd om til m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 Er en som driver Autopia som eier den, skal etter hva jeg har skjønt være bygd om til m3 Ja, han kjørte fra meg haha.. Kul da Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 Ja kul den husker den var sølv før, men sperret øynene godt opp når jeg så den sto i oppkjørselen i den fargen der plutselig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 25, 2015 Share Skrevet Juli 25, 2015 zip Hvem er dette?? Sent from my iPhone using Tapatalk Regnummer til 2282, så får du opp eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Juli 25, 2015 Share Skrevet Juli 25, 2015 Er vel heller en 330d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 Kom over en 1975 Rolls-Royce Silver Shadow, import 2011. Den er utstyrt med den antikvariske 6,75-liters motoren (220hk) som satt i alle modellene deres fra krigen opp til sent 90-tall, og har en egenvekt på hele 2,2t til tross for den relativt normale størrelsen. Etter hvert som jeg har blitt litt Rainman på skilter mistenkte jeg at disse "Oslo-skiltene fra 70-tallet" var fake, og som viste seg å stemme. For noen år tilbake begynte BT å registrere en del veteraner med utvalgte gammel-skilter, derav en del DA40xxx-skilter har jeg lagt merke til. Jeg liker ikke det da skiltene er en del av bilens identitet, og det blir feil å kludre det til med historieforfalskning. En annen ting er at disse bilene var så enormt dyre på 70-tallet at det neppe ble solgt særlig mange av dem, spesielt ikke med Oslo-skilter. De få snobbebilene som ble tatt inn fikk stort sett BL-skilter fra Bærum... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juli 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2015 Kul bil. Også har du greid å spotte en 90-talls Impala i det siste bildet og. Det er heller ikke en veldig vanlig bil her i landet. Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 Den spotter han ofte, som eier av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juli 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2015 Den spotter han ofte, som eier av den Ja, ser det nå når jeg ser hvilke biler han eier. Fortsatt en sjelden bil her til lands da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 Så denner her om dagen. Så veldig strøken ut Weltzin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 Galro, en av grunnene til at jeg kjøpte Capricen er at den er uvanlig her til lands. Av en eller annen grunn har jeg alltid hatt litt sansen for siste generasjon Caprice/Impala (og bilene fra Ford sin 90-talls Panther-plattform). Kanskje det er alle filmene fra 90-tallet med diverse politibiler og taxier som har hjernevasket meg. Litt sammentreff at Flobben har tatt bilde av en amerikansk politibil her, en Dodge eller Plymouth ser det ut som. Jeg har nemlig lurt på å foliere bilen min i politifarger, men er samtidig litt redd for at det er å gå over kanten og at den da ser ut som en Raggarbil som vil bli stoppet av politiet/UP konstant....Har siklet litt på NYPD-fargen eller standard: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 IKKE folier Capricen Werther, er så enormt harry... Få heller tak i noen originale felger og kjør en helt clean look, slik som FBI kjører i mange 90 talls filmer Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juli 27, 2015 Share Skrevet Juli 27, 2015 Nok en gamling, en 1971 Lancia Flavia. Import i 2003, men noen år senere har den fått nye skilter - fra DA40xxx-serien som jeg snakket om ifbm den gamle Rolls-Roycen. I frontvinduet sitter det et veioblat fra 1997, så den har tydeligvis vært jevnlig i bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 27, 2015 Share Skrevet Juli 27, 2015 (endret) Støtter Fredrik på den, Werther FBI-stil er fett! Var den Lanciaen på Vinterbrosenteret? Endret Juli 27, 2015 av Gabz Fredrik 90 og Werther reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 29, 2015 Share Skrevet Juli 29, 2015 Ser veldig Vinterbro-senter ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå