Gabz Skrevet Januar 2, 2016 Share Skrevet Januar 2, 2016 (endret) Kjørte i '14 A3 og '14 A4, jeg. Var fine å kjøre de Endret Januar 2, 2016 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 2, 2016 Share Skrevet Januar 2, 2016 Det har helt klart noe med å trekke kunder med fine skolebiler. Selv kjørte jeg E90 320d med full AC Schnitzer styling, valgte denne kjøreskolen nettopp pga at de hadde BMWer Større drit clutch skal du leite lenge etter. Dei burde holde seg til dei nydlige automatkassene. Eneste automatbilene eg synest er kjørbar. Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Da har du tydeligvis ikke kjørte nyere BMW med automatgir... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 2, 2016 Share Skrevet Januar 2, 2016 Jeg var første kunden i den nye C klassen kjøreskolen min fikk, 2011/12 mod(?), god bil det. Har en kjøreskole her som starta opp etter jeg fikk lappen, dem har 3 stk F30 og en ny X1 med automatgir. Sendt fra min Sony Z5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Januar 2, 2016 Share Skrevet Januar 2, 2016 Det har helt klart noe med å trekke kunder med fine skolebiler. Selv kjørte jeg E90 320d med full AC Schnitzer styling, valgte denne kjøreskolen nettopp pga at de hadde BMWer Da har du tydeligvis ikke kjørte nyere BMW med automatgir... [emoji23] ja, en f11 gjenstår vell å prøve når eg tenker meg om. E39 kassene og W203 (cklasse) var i så fall mercedesen litt meir på hugget. Men tviler ikkje på bmw lager gode autokasser, er berre det at eg synest dei er så uhyyyyrlig kjedlige, men det kommer vell en dag når eg ser på bilhistorikken i familien. Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 2, 2016 Share Skrevet Januar 2, 2016 (endret) Skolen jeg brukte hadde 3-Serie, 4-Serie og X4 M-Sport, A5 og A6 S-Line og Golf R-Line. Jeg kjørte 320D X-Drive M-Sport under hele opplæringen. Var det ikke en skole på Østlandet som hadde M5 eller noe sånt? Endret Januar 2, 2016 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 2, 2016 Share Skrevet Januar 2, 2016 Mener å huske det gikk en hvit E92 M3 i Skien(?) som kjøreskolebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ohrvik Skrevet Januar 2, 2016 Share Skrevet Januar 2, 2016 Går en E60 M5 skolebil på Kolbotn. Min grandtante kjørte den da hun tok lappen i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Januar 4, 2016 Share Skrevet Januar 4, 2016 (endret) Ekstremt sjelden jeg ser Z4 Coupe i Oslo......så dette var en fin start på morgenen Endret Januar 4, 2016 av N.E.W. Patteyh og awt reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 4, 2016 Share Skrevet Januar 4, 2016 Det er gamlebilen til Lenny her inne. Har visst nettopp solgt den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patteyh Skrevet Januar 4, 2016 Share Skrevet Januar 4, 2016 (endret) Jeg spottet en Ferrari 458 Italia, igår kveld. Endret Januar 4, 2016 av Patteyh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 (endret) NÅ spottet jeg Thundercoil sin M5 [emoji23] Gadd ikke stoppe for å ta bilde. Så denne her også. Endret Januar 5, 2016 av DanielStance Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Var innom privatfly hangaren på Gardermoen i dag, Hvor jeg spottet denne kaksefrakteren. Mercedes s63 amg. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 (endret) NÅ spottet jeg Thundercoil sin M5 [emoji23] Gadd ikke stoppe for å ta bilde.Haha. Hvor? Bra du ikke så meg på veien, for jeg kjørte ikke pent i dag Edit: @Snowgoon Leste "kaffetrakter" de første 3 gangene. Hehe Endret Januar 5, 2016 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Haha. Hvor? Bra du ikke så meg på veien, for jeg kjørte ikke pent i dag Den stod parkert på Jæger, så nei, så deg ikke på veien hehe Hva gjorde du da? Sladdet eller kjørte fort? Skal ikke kjøre pent med M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 For å si det sånn..Antispinn virker ikke atm. Jepp, den sto over natten, mens jeg lånte F11. Fikk nytt batteri og lader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå