Daniel. Skrevet Mars 7, 2016 Share Skrevet Mars 7, 2016 1 time siden, awt skrev: 1971 3.0 CSI, så ganske så strøken ut. Litt "varierende" kilometerstand, men likevel imponerende lav om minst en av de stemmer. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=72252163&searchclickthrough=true awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALBUAK Skrevet Mars 8, 2016 Share Skrevet Mars 8, 2016 M4 hele veien fra England. Sett ved Strømsgodsets bane Audi S5 E30 som står ved Expert hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mars 8, 2016 Share Skrevet Mars 8, 2016 Dagens: Gammel Porsche 924 som jeg har møtt noen ganger i vinter, men ikke klart å få ordentlig bilde enda. Spottet også en 1992 500E med bulket bakskjerm - denne har faktisk passert meg tidligere på E6 i Sverige. Samt en vanvittig vakker Corvette. Dessverre glemte jeg å notere ned/ta bilde av hele regnr, så vet ikke årgang og annen info. Jeg har sittet og studert linjene på denne nå, og den er virkelig vakker og maskulin. Definitivt en av tidenes største klassikere både som modell og selve designet. bimmerR reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 8, 2016 Share Skrevet Mars 8, 2016 4 timer siden, ALBUAK skrev: M4 hele veien fra England. Sett ved Strømsgodsets bane har vell råd til å betale parkeringsboten han der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALBUAK Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 (endret) Første gang jeg ser nye MX5 ND Endret Mars 9, 2016 av ALBUAK Fredrik og bimmerR reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 10, 2016 Share Skrevet Mars 10, 2016 Takpynt. ...og en Evo 6. figgen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALBUAK Skrevet Mars 11, 2016 Share Skrevet Mars 11, 2016 Gøy å se denne M4en hver dag på vei til skolen Har en ny parkeringsbot hverdag.... Vet ikke om han ikke bryr seg eller om han slipper å betale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 11, 2016 Share Skrevet Mars 11, 2016 (endret) Han tror tydligvis han er hevet over alle oss andre og fritatt ifra loven... kjenner jeg blir bittelitt provosert. Endret Mars 11, 2016 av Fredrik 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmAk Skrevet Mars 11, 2016 Share Skrevet Mars 11, 2016 3 timer siden, ALBUAK skrev: Gøy å se denne M4en hver dag på vei til skolen Har en ny parkeringsbot hverdag.... Vet ikke om han ikke bryr seg eller om han slipper å betale. EN mann som eier en M4 slipper da vel å betale boten ;^) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Mars 14, 2016 Share Skrevet Mars 14, 2016 En spotter i Caprice som helt sikkert også spottet den kule 70-talls VW typ 4'n med hevet panser i bakrunnen Så en gammal Amazon ifbm Nubedalsrallyet, en knøttliten Polski Fiat, og en Mitsu Lancer som helt sikkert er enda kjappere en EVO-utgavene. Werther, Fredrik 90, sandersander og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 14, 2016 Share Skrevet Mars 14, 2016 Det så veldig ut som Capricen til Werther ja Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olek69 Skrevet Mars 14, 2016 Share Skrevet Mars 14, 2016 Sitter å kikker på denne akkurat nå i Kristiansand.. Vil ha figgen, flobben og Patteyh reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 16, 2016 Share Skrevet Mars 16, 2016 Lå bak denne i dag. Ikke hvert år man kan kjøre med taket nede i mars! Patteyh og Olek69 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patteyh Skrevet Mars 16, 2016 Share Skrevet Mars 16, 2016 Macan Turbo eid av en pappagutt i lokal området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet Mars 17, 2016 Share Skrevet Mars 17, 2016 Tok bilde av en spesiell M6 i London idag. Og en McLaren da. HenrikSolberg, Olek69 og awt reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå