awt Skrevet Januar 21, 2018 Share Skrevet Januar 21, 2018 Irriterer meg forholdsvis mye at jeg er på jobb når noe slikt skjer i "nabolaget". Forøvrig pene bilder. Weltzin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Januar 21, 2018 Share Skrevet Januar 21, 2018 Var verdt å ta turen idag ja. Stod på broa ved Susort, og det var litt gassing der. På Shell Aksdal var det omtrent fullt kaos, mye folk og fjortiser med mobiler så ikke lett å få tatt bilder der. Noen av bilene tok litt donuts, og ga litt ekstra gass ut fra rundkjøringen når de fortsatte, noe som selvsagt var populært. Gøy å få med seg. DonaldT og awt reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 21, 2018 Share Skrevet Januar 21, 2018 Kan jeg spørre hvilken bil den ene er? Den science fiction bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Januar 21, 2018 Share Skrevet Januar 21, 2018 Batmobile fra ArkhamNight (spill tror jeg), mener den var bygd på en Lamborghini. Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DonaldT Skrevet Januar 21, 2018 Share Skrevet Januar 21, 2018 Er det noen som vet hvor vi kan se disse bilene i Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Januar 21, 2018 Share Skrevet Januar 21, 2018 Den desidert feiteste bilen der er Rollsen til Jon Olsson, synd han ikke fikk ferdig G-wagenen til turen. Men "George" er en absolutt brukbar erstatning. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Januar 21, 2018 Share Skrevet Januar 21, 2018 22 minutter siden, DonaldT skrev: Er det noen som vet hvor vi kan se disse bilene i Bergen? Tror de skal bo på Magic Hotel, så sikkert i området der. (Jeg vet ikke hvor det er) DonaldT reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DonaldT Skrevet Januar 21, 2018 Share Skrevet Januar 21, 2018 Der er 3 Magic hotell i byrn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 21, 2018 Share Skrevet Januar 21, 2018 1 time siden, Weltzin skrev: Batmobile fra ArkhamNight (spill tror jeg), mener den var bygd på en Lamborghini. Bygget på en Gallardo ja, 5.2l V10. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DonaldT Skrevet Januar 21, 2018 Share Skrevet Januar 21, 2018 Batmobile, Mercedes G65 Maybach Landaulet og Rolls-Royce Wraith utenfor Kløverhuset i Bergen:-) Blinklys, Weltzin, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Januar 22, 2018 Share Skrevet Januar 22, 2018 Lite spennede å se i Oslo fortiden, her er bittelitt. Høy Gälenderwagen, høy Disco sammenlignet med Teslaen foran, gammel E34, R8 kler hvit en vinternatt, nedsnedd 911 cab og til slutt en røff gammal 911 targa med reale skvettlapper og masse stæsj på taket. Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Januar 22, 2018 Share Skrevet Januar 22, 2018 3 timer siden, N.E.W. skrev: Lite spennede å se i Oslo fortiden, her er bittelitt. Høy Gälenderwagen, høy Disco sammenlignet med Teslaen foran, gammel E34, R8 kler hvit en vinternatt, nedsnedd 911 cab og til slutt en røff gammal 911 targa med reale skvettlapper og masse stæsj på taket. Den første er en G500 4x4² Mener å huske at det lå på finn for litt siden, men er borte nå. Ligger en tilsvarende ute til 2,5m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperStian Skrevet Januar 25, 2018 Share Skrevet Januar 25, 2018 Litt sent ute, men tok selv noen bilder under Snow Tour. Høydepunktene for min del var Rolls Royce Wraith og Batmobile. DonaldT, Blinklys, Weltzin og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Januar 25, 2018 Share Skrevet Januar 25, 2018 55 minutter siden, SuperStian skrev: Litt sent ute, men tok selv noen bilder under Snow Tour. Høydepunktene for min del var Rolls Royce Wraith og Batmobile. Se på vlogen til Jon Olsson så ser du masse av Snow tour der N.E.W. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Januar 31, 2018 Share Skrevet Januar 31, 2018 Digg å møte på en gammel bråkete rally-911 på morgenkvisten i rufsevær på vei til Rallye Monte-Carlo Historique 2018 starten borte ved Nathiolnaltheateret. Blinklys og Werther reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå